هدف از توسعه عملیات زمینی، افزایش فشار بر حماس است

مارک رگو، مشاور ارشد بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه «سی ان ان» گفت، هدف از توسعه عملیات زمینی در غزه اعمال فشار بیشتر بر جنبش مقاومت اسلامی حماس است.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، مشاور ارشد نتانیاهو در ادامه افزود: «این فشارها افزایش خواهد یافت و تا زمان تحقق اهدافمان ادامه خواهد داشت.»

پیشتر، عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه‌ای با اشاره به تشدید تجاوزات و تروریسم صهیونیست‌ها و تهاجم ارتش شکست خورده آن، گفت: دشمن صهیونیستی کشتارهای هولناک و جنگ نسل‌کشی خود را تشدید کرد.

عزت الرشق در کانال تلگرامی خود گفت: «اگر بنیامین نتانیاهو تصمیم بگیرد امشب از راه زمینی وارد غزه شود، مقاومت آماده است و تکه‌های بدن سربازانش را زمین خواهد بلعید.»

وی افزود: «گردان‌های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.»

نوار غزه در معرض حمله شدید و گسترده نیروهای صهیونیست قرار دارد که باعث قطع شبکه ارتباطی نوار غزه و منزوی شدن آن از جهان خارج شده است.

پیشتر دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره با افزایش حملات هوایی به نوار غزه طی ساعات اخیر عنوان کرد که نیروهای زمینی این رژیم فعالیت‌های خود را «گسترش» خواهند داد.

هدف از توسعه عملیات زمینی، افزایش فشار بر حماس است

هاگاری روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد: نیروی هوایی به شدت اهداف زیرزمینی را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی به حمله علیه غزه ادامه خواهد داد، بار دیگر از غیرنظامیان فلسطینی خواست تا به جنوب نوار غزه بروند.

این مقام صهیونیستی عنوان کرد: «ما آماده دفاع از همه جا هستیم. ما در راستای حفاظت از منافع امنیتی اسرائیل فعالیت می‌کنیم.»