ناکامی صهیونیست‌ها آمریکا را به شک انداخت

عصر شنبه روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نسبت به کارآمدی نفوذ زمینی رژیم صهیونیستی به   نوار غزه ابراز تردید کرد.

این روزنامه در گزارشی نوشت که حمله صهیوینیست‌ها تاکنون حتی به نابودی صفوف رهبری ارشد و میانی حماس نزدیک نشده است. به نوشته این روزنامه، مقامات آمریکایی همچنین معتقدند که هر چه تعداد شهدای فلسطینی بیشتر باشد، فشار برای پایان دادن به نفوذ نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیشتر می‌شود.

مقامات آمریکایی تاکید کردند که قدرت در ارتشصهیونیست‌ها با حمله ۷ اکتبر گذشته متزلزل شد. دیروز شنبه، روزنامه آمریکایی «پولیتیکو» گزارش داد که مترقیان در «کاپیتول هیل» (کاخ سفید) دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را تحت فشار قرار می‌دهند تا از نفوذ خود استفاده کند و «اسرائیل» را مجبور کند تا برنامه‌های خود را به صورت علنی به اشتراک بگذارد تا امنیت غیرنظامیان تضمین شود.

ناکامی صهیونیست‌ها آمریکا را به شک انداخت

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی ادعا کرده بودند که فشار آمریکا بر اشغالگران صهیونیست به شدت افزایش یافته است و این نشان می‌دهد که اکنون مقابله با آمریکایی‌ها برای «اسرائیل» دشوار است. رسانه‌های صهیونیست می‌گویند آمریکایی‌ها می‌ترسند که «به یک نبرد منطقه‌ای کشیده شوند که آن‌ها نمی‌خواهند»، بنابراین می‌خواهند به سران رژیم صهیونیستی بگویند: مراقب باشید، شما در مسیر درستی نیستید و همه چیز را ندارید.