حمله به پایگاه‌های آمریکا به تدریج تشدید می‌شود

 «فراس الیاسر» عضو شورای سیاسی جنبش النجبای عراق در این باره اظهار کرد: پایگاه‌های نظامی آمریکا و دیگر منافع آن در حال حاضر اهدافی برای حملات مقاومت در هر زمان ممکن محسوب می‌شوند.

 الیاسر در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکایی متمرکز و برنامه ریزی شده بوده و خسارات بزرگی را به آمریکایی‌ها وارد کرد، اما آنها بر این خسارات سرپوش گذاشتند.

وی افزود: تصمیم مقاومت عراق درباره تداوم هدف قرار دادن منافع آمریکا در عراق قطعی است.

الیاسر همچنین خاطرنشان کرد: حملات مقاومت عراق به تدریج تشدید خواهد شد و همانطور که ابو علی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق گفت، ممکن است به همه کسانی که تابعیت آمریکایی دارند، برسد.

وی ادامه داد: تصمیم تشدید عملیات علیه منافع آمریکا ادامه خواهد داشت و توقف آن به دو چیز بستگی دارد؛ نخست پاسخ مثبت واشنگتن به آتش بس در غزه و دوم ادامه حضور و یا خروج نیروهای آمریکا از عراق.

یکشنبه نیز ابوعلی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» (توییت سابق) نوشت: از سفر آنتونی بلینکن یهودی، وزیر امور خارجه آمریکا و بهتر بگوییم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در عراقِ علی و حسین (علیهما السلام) استقبال نمی‌شود و اگر به اینجا بیاید، با تشدید بی‌سابقه‌ تنش از او استقبال می‌کنیم.

حمله به پایگاه‌های آمریکا به تدریج تشدید می‌شود

مقاومت اسلامی عراق طی دو هفته اخیر پایگاه‌های مختلف اشغالگران آمریکا در عراق و سوریه را هدف حملات راکتی و پهپادی متعدد قرار داده است.

پیشتر مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.