افشاگری رویترز از نقشه اسرائیل در غزه

رژیم صهیونیستی در حالی روز یکشنبه برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شود که هنوز در پی سکوت مجامع بین‌المللی به بمباران هوایی نوار غزه ادامه می‌دهد. فلسطینی‌های بیشتر اعضای خانواده خود را در این حملات از دست می‌دهند.

ادامه حملات هوایی به نوار غزه در حالی است که اکثر بیمارستان‌های این منطقه فاقد امکانات درمانی پزشکی است و زخمی‌ها در راهروهای بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

یک پیرزن اهل نوار غزه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام می کند که ۱۴ نفر از اعضای خانواده‌اش در بمباران به شهادت رسیده‌اند و نوه چهارساله‌اش تنها عضو باقی مانده از اعضای خانواده‌شان است.

افشاگری رویترز از نقشه اسرائیل در غزه

اسرائیل شدیدترین حملات هوایی تاریخ را به غزه انجام داده است. صهیونیست ها می‌گویند تا نابودی کامل حماس در این منطقه عملیات نظامی انجام خواهند داد.

در حال حاضر نوار غزه در محاصره کامل صهیونیست ها قرار دارد و همه امکانات معیشتی این منطقه نیز محدود شده است.

حماس از مردم خواسته است که محل زندگی خود را ترک نکنند. این سازمان گفته است که ده‌ها نفر از پناهجویان فلسطینی در حملات روز جمعه به خودروهای حامل پناهجویان کشته شده‌اند.

سازمان ملل متحد نیز در برخورد با بحران نوار غزه تنها به چند بیانیه بشردوستانه اکتفا کرده است.

مقامات غزه اعلام کردند که بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در بمباران های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که یک چهارم آنها کودک هستند. طبق این داده‌ها نزدیک به ۱۰ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.