تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست از تل‌آویو تا قدس اشغالی

 خانواده‌های اسرای صیهونیست جمعه شب در تل‌آویو تظاهراتی را برای آزادی بستگان خود برگزار کردند و روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» درباره این تظاهرات اعتراضی نوشت: شعار خانواده های اسرای صهیونیست این بود که «نتانیاهو باید همین حالا کناره‌گیری کند».

این رسانه صهیونیست افزود: خانواده های اسرا فقط یک نفر را مسئول می دانند و آن شخص نتانیاهوست.

هاآرتص نوشت: خانواده های اسرای صهیونیست نمی توانند بیش از این، حضور نتانیاهو را در راس قدرت تحمل کنند.

«گادی کدم» یکی از خانواده های اسرای صهیونیست با انتشار ویدئویی درباره تظاهرات های اعتراضی خانواده ها گفت: این نتانیاهو بود که بزرگترین فاجعه تاریخ اسرائیل را رقم زد و وی درباره خون های ریخته شده مسئول است.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز جمعه با انتشار آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نوشت: ۸۰ درصد «اسرائیلی‌ها» نتانیاهو را مسوول شکست و کشته‌های حمله از نوار غزه می‌دانند.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

برطبق آخرین نظرسنجی، مقبولیت نتانیاهو در میان صهیونیست‌ها به ۲۶ درصد کاهش یافته است.

حال در جدیدترین حرکت اعتراضی، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این خانواده ها قصد دارند که تظاهراتی را از میدان موزه در شهر تل آویو به سمت مقر کابینه در شهر قدس اشغالی برگزار کنند.

تظاهرات خانواده اسرای صهیونیست از تل‌آویو تا قدس اشغالی

برپایه این گزارش، انتظار می رود که این تظاهرات فردا سه شنبه آغاز و روز شنبه پایان یابد.

پیشتر شماری از اسیران صهیونیست در نزد حماس کابینه و شخص نتانیاهو را مسئول اسارت خود دانسته و از آنها خواسته اند که به شروط مقاومت برای بستن قرارداد مبادله خود با اسیران فلسطینی تن دهند.

در این میان، خانواده های اسیران صهیونیست نیز با این خواسته آنها همراهی کرده اند.