بیمارستان شفا به قبرستان تبدیل شد

 مدیر مجتمع پزشکی الشفا غزه در اظهاراتی گفت که بعد از تجزیه اجساد در داخل بیمارستان و عدم موافقت با انتقال آن‌ها، مجبور شدیم که شهدا را در داخل بیمارستان دفن کنیم.

وی تاکید کرد: قبرهای که حفر می‌کنیم کوچک هستند و برای تمام شهدا کافی نیست.

مدیر بیمارستان شفا افزود: روز گذشته بدون بیهوشی و اکسیژن برخی از موارد اضطراری را عمل جراحی کردیم.برخی مجروحان در داخل بیمارستان به شهادت رسیدند.بیمارستان اکنون به قبرستان واقعی برای بیماران و مجروحان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد که هرکس که در داخل بیمارستان یا محوطه آن تحرکی داشته باشد، هدف گلوله قرار می‌گیرد و ۴۰ نفر از مجروحان در داخل بیمارستان به قتل رسیدند.

مدیر بیمارستان الشفا افزود که با هماهنگی صلیب سرخ، رژیم صهیونیستی با انتقال تعداد اندکی از افراد معلول و نوزادان نارس موافقت کرد.

بیمارستان شفا به قبرستان تبدیل شد

وی در پایان تاکید کرد: نگرانی‌های واقعی نسبت به جان باختن تعداد زیادی از کودکان و مجروحان در بیمارستان وجود دارد و ما خواهان انتقال و جا به جایی امن بیماران از بیمارستان هستیم.

پیش از این هلال احمر فلسطین اعلام کرد: تنها ژنراتور برق بیمارستان الامل در خان یونس از کار افتاده است که این تهدید کننده جان۹۰ بیمار و ۹۰۰۰ آواره است.

رژیم صهیونیستی در حملات خود علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی به بیمارستانها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تامین برق بیمارستان ها شده است که این امر به از کار افتادن ژنراتورهای بیمارستانها و قطع برق منجر شده است.