دستور فوری ارتش اسرائیل به مردم غزه برای تخلیه بیمارستان الشفا| وحشت‌ ‌و ترس شدید در بیمارستان

ارتش رژیم صهیونیستی دستور داده است که بیمارستان الشفا در غزه طی یک ساعت آینده باید تخلیه شود.

رئیس بخش جراحی بیمارستان الشفا نیز اعلام کرد: رژیم اشغالگر به ما ابلاغ کرده که بیمارستان از کارمندان،بیماران و مجروحان تخلیه شود.

وحشت شدید در بیمارستان الشفا غزه

رئیس بخش استخوان در این بیمارستان نیز اعلام کرد: وحشت‌ ‌و ترس شدید در بیمارستان حاکم است و ما بدون بیماران، بیمارستان را ترک نخواهیم کرد.

اخیرا مدیر بیمارستان الشفا در گفت وگو با الجزیره اعلام کرده بود که ما در معرض نسل کشی قرار داریم و هر دقیقه شهید می‌دهیم. وضعیت بسیار دردناک است و چیزی به جز مرگ و اجساد وجود ندارد.

«محمد ابوسلمیه» افزود : رژیم صهیونیستی همچنان بیمارستان را محاصره کرده است. ما یک داروخانه بزرگ داریم اما رژیم صهیونیستی از ورود به آنجا ممانعت می‌کند.

بیمارستان الشفا

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش صهیونیستی در آزادی کامل در داخل بیمارستان حرکت می‌کنند و این مساله وجود هرگونه مقاومت در داخل مجتمع پزشکی را رد می‌کند. میزان آب ‌و غذایی که رژیم صهیونیستی اجازه داد وارد بیمارستان شود، تنها برای ۲۰۰نفر است، این درحالی است که تقریبا ۷۰۰۰نفر در بیمارستان حضور دارند.

در حالی چهل و سه روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می گذرد که سازمان حقوق بشر اروپا- مدیترانه‌ اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزها علیه غزه طی ۴۳ روز گذشته ، ۱۵ هزارو ۲۷۱ فلسطینی را به شهادت رساند که ۶۴۰۳ نفر از آن‌ها کودک و ۳۵۶۱ نفر نیز زن هستند.

این سازمان اعلام کرده که تعداد مجروحان فلسطینی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مدت اخیر نیز به بیش از ۳۲ هزارو ۳۱۰ نفر رسیده است.

در همین حال، برنامه جهانی غذا اعلام کرد که ساکنان نوار غزه با گرسنگی گسترده روبرو هستند و کمبود سوخت به تعطیلی نانوایی‌ها منجر شده است.

برنامه جهانی غذا با اشاره به اینکه فقط ۱۰ درصد امداد رسانی به نوار غزه از زمان شروع جنگ انجام شده است، اعلام کرد: مردم غزه با گرسنگی گسترده روبرو هستند و همه ساکنان آن به کمک‌های غذایی نیاز دارند؛ غذا و آبی در غزه موجود نیست.