بهت صهیونیست‌ها از طراح عملیات «طوفان‌الاقصی»

 روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از یک افسر ارشد در ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که در نبرد «طوفان الاقصی» شکست خوردیم و از نقشه‌ای که در برابر چشمان ما طراحی و اجرا شد، مطلع نشدیم.

وی گفت که نه ما، نه شاباک و نه موساد که تمام گزارش ها را بررسی می‌کرد ‌و حتی تیم‌های مراقبت و نظارت که اوضاع را ارزیابی می‌کنند، از این موضوع آگاه نشدند.

این افسر ارشد تاکید کرد که نمی دانیم که السنوار، رئیس حماس در غزه چه زمانی تصمیم گرفت که نقشه را عملی کند، دلیل آن را هم نمی‌دانیم.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داد، یحیی السنوار رهبر حماس در غزه با اسرای صهیونیستی دیدار و با آنها به زبان عبری صحبت کرده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، یکی از زنان اسیر صهیونیست به خانواده ‌اش گفته در روزهای نخست اسارت، زمانی که در یک تونل نگهداری می‌شدند، شخصی به دیدارشان آمده که رهبر حماس در غزه بوده و به آن‌ها گفته نگران نباشید، هیچ آسیبی به آنان نخواهد رسید و در یکی از امن‌ترین مکان‌ها هستند.

 رژیم صهیونیستی، السنوار را عامل اصلی و فرمانده عملیات طوفان الاقصی اعلام کرده و در ابتدای فهرست ترور موساد قرار داده است.

بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی، آزادی السنوار در مقابل آزادی «گیلعاد شالیت» نظامی صهیونیست را که در اسارت مقاومت بود، از اشتباهات تاریخی این رژیم اعلام کرده اند.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۱، مجبور به توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی السنوار و هزار فلسطینی دیگر در مقابل آزادی یک نظامی خود شد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا در پیامی با تشبیه توافق کنونی تبادل اسرا به توافق سال ۲۰۱۱، آن را شکستی دیگر برای این رژیم اعلام کرد.

بهت صهیونیست‌ها از طراح عملیات «طوفان‌الاقصی»

رسانه های رژیم صهیونیستی، از اسرای آزاد شده فلسطینی در جریان تبادل اسرا تحت عنوان «السنوارهای آینده» یاد کرده اند.