اذعان ارتش صهیونیستی به برتری اطلاعاتی حماس

 دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش حماس از نظر اطلاعاتی که در نوار غزه در اختیار دارد نسبت به نیرو‌های اشغالگر برتری دارد.

براساس گزارش المیادین، هاگاری در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه حماس از نظر اطلاعاتی بر رژیم صهیونیستی برتری دارد و جنگ طولانی خواهد بود، اذعان کرد: «حماس مناطق نوار غزه را به خوبی می‌شناسد. حماس از قابلیت‌های پیچیده و زیرزمینی برخوردار است. مناطقی وجود دارد که ارتش نتوانسته است به آن‌ها دست یابد».

در مورد برتری دیگر حماس بر رژیم صهیونیستی مؤسسه مطالعات امنیت ملی که در اراضی اشغالی قرار دارد چند روز پیش اعتراف کرد که جنبش حماس «در نهایت در نبرد دیگری از مبارزات شناختی جاری نیز پیروز شد. این مؤسسه تأکید کرد که حماس یک بار دیگر موفق شد «اسرائیل» را به سخره بگیرد، اعصاب آن را خسته کند و بر افکار عمومی تأثیر بگذارد.

اذعان ارتش صهیونیستی به برتری اطلاعاتی حماس

رسانه‌های صهیونیستی با تأیید اینکه بر خلاف ادعای نظامیان صهیونیست در روز‌های اخیر، «حماس همچنان از کنترل قوی بر زمین برخوردار است». آن‌ها خاطرنشان کردند که این کنترل در مناطق مختلف نوار غزه و نه فقط در جنوب آن.

پیشتر اسامه حمدان، رهبر جنبش حماس با تایید اینکه ارتش صهیونیستی بر ۸۰ درصد از خاک غزه پا نگذاشته است، گفت: «حدود هزار سرباز اسرائیلی در غزه زخمی هستند، از جمله دویست سرباز با جراحت شدید.»