معترضان صهیونیست خواستار برکناری نتانیاهو شدند

رسانه‌های اسرائیلی از تظاهرات امروز (دوشنبه، ۴ دسامبر) معترضان صهیونیست در مقابل مقر ساختمان کنست (پارلمان) در غرب قدس اشغالی خبر دادند. 

بر اساس این گزارش، معترضان اسرائیلی در پنجاه و نهمین روز جنگ غزه ، نیز  با برگزاری این تظاهرات، بار دیگر خواستار برکناری «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از منصبش شدند.

در چهلمین روز جنگ غزه نیز صدها صهیونیست در مقابل ساختمان کنست در غرب قدس اشغالی تظاهرات کردند و خواستار تغییرات سیاسی در رژیم صهیونیستی و برکناری نتانیاهو از پستش شده بودند. 

از سوی دیگر، خانواده اسرای صهیونیست در نزد حماس نیز از آغاز بمباران بی‌امان نوار غزه تاکنون بارها علیه نتانیاهو و اهمال او در تلاش برای آزادی این اسرا تظاهرات کرده‌اند.

معترضان صهیونیست خواستار برکناری نتانیاهو شدند

دو شب پیش نیز هزاران نفر از شهرک‌نشنیان صهیونیست در حمایت از مبادله اسرا با حماس، در تل‌آویو تظاهرات کردند و خواستار اعمال فشار بر کابینه نتانیاهو برای امضای توافق مبادله اسرا با حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند.

همزمان تظاهرات دیگری در قدس اشغالی و در نزدیکی محل اقامت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در اعتراض به سیاست‌های تل‌آویو در جنگ اخیر غزه، برگزار شد.