سخنرانی «شی جین پینگ» در کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین به مناسبت سال نو میلادی

« شی جین پینگ »، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست ، رئیس جمهور و رئیس کمیسیون نظامی مرکزی چین، سخنرانی در آستانه سال نو میلادی سخنرانی ایراد کرد.

آقای شی به نمایندگی از کمیته مرکزی حزب کمونیست، شورای دولتی و کمیسیون نظامی مرکزی چین، به شخصیت‌هایی از احزاب مختلف دمکراتیک، انجمن صنعتی و بازرگانی، شخصیت‌های غیرحزبی، مردم اقوام مختلف، هموطنان هنگ کنگ، ماکائو و تایوان، چینی تبارهای خارج از کشور و دوستان خارجی که حامی سازندگی مدرن چین هستند، شادباش سال جدید را ابلاغ و برای آنها بهترین‌ها را آرزو کرد.

شی جین پینگ تاکید کرد که سال 2024 هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین و سالی کلیدی برای دستیابی به اهداف و وظایف «برنامه پنج ساله چهاردهم» است. ما باید ضمن پایبندی بر ریتم جستجوی پیشرفت با حفظ ثبات، برای حصول پیشرفت‌های بیشتر در ایجاد الگوی توسعه جدید، پیشروی توسعه با کیفیت، تعمیق اصلاحات و گشایش، تحقق خودکفایی علمی در سطح بالا و کمک به شکوفایی روستاها تلاش کنیم.

سخنرانی «شی جین پینگ» در کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین

وی تاکید کرد: باید ضمن تحکیم و تقویت بهبود اقتصادی و بهسازی معیشت مردم و حفظ ثبات اجتماعی، به پیشبرد مستحکم و پیوسته مدرن سازی چین به سبک چینی بپردازیم.