پیام النجباء عراق برای تل‌آویو پس از حمله به حیفا

 «حسین الموسوی» سخنگوی جنبش النجباء عراق تاکید کرد که حمله اخیر به حیفا و هدف قرار دادن عمق فلسطین اشغالی پیامی روشن برای رژیم اشغالگر اسرائیل داشت و نشان داد که محور مقاومت هرگز از اهداف راهبردی‌ خود در منطقه دست نمی‌کشد.

وی درگفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: «مقاومت عراق قادر است که به مناطقی دورتر از حیفا نیز دست یابد و شرایط مناسبی برای توسعه سلاح‌های خود می‌یابد».

سخنگوی جنبش النجباء در ادامه افزود: «هدف قرار دادن حیفا یک امر آنی و لحظه‌ای نیست، بلکه یک سیستم یکپارچه برای مقابله با آنچه رژیم اسرائیل و آمریکا انجام می دهند، است. هدف مقاومت این است که نقشه آمریکا در منطقه را بر هم بزند و تلاش‌های اشغالگر غزه را بی‌اثر کند..مقاومت قادر است این نبرد را برای مدتی طولانی مدیریت کند، زیرا دارای قابلیت‌هایی است که به آن، این امکان می دهد».

روز یکشنبه، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که چند روز پیش یک هدف حیاتی را در حیفای اشغالی با موشک «الارقب» (نوعی کروز پیشرفته و دور برد) هدف قرار داده است و این عملیات را در راستای کمک به مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق شهروندان فلسطینی انجام داده است. 

پیام النجباء عراق برای تل‌آویو پس از حمله به حیفا

 رئیس دفتر شبکه المیادین در بغداد نیز در تحلیل این عملیات تاکید کرد که مقاومت عراق وارد مرحله جدیدی شده‌اند و از موشک‌های دوربرد و پیشرفته از نوع کروز برای هدف قرار دادن اشغالگران در چارچوب راهبرد وحدت میادین استفاده می‌کنند.