بایدن هنوز به این وزیر  اعتماد دارد!

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه لوید آستین، وزیر دفاع این کشور به دلیل «پرش و لغزش موقتی ذهن» و ناتوانی در تصمیم‌گیری آنی، مساله بستری شدنش را به او اطلاع نداده است، گفت که هنوز به آستین اعتماد دارد!

بایدن در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا آستین به دلیل لغزش ذهنی، شرایط جسمانی‌اش را به او اطلاع نداده است، گفت «بله» و در ادامه نیز به این سوال که آیا همچنان به رئیس پنتاگون اعتماد دارد، پاسخ مشابه داد.

آستین ۷۰ ساله به دلیل بروز مشکل پس از جراحی سرطان پروستات، همچنان در بیمارستان بستری است. اعضای دو حزب سیاسی این کشور عدم اطلاع‌رسانی این مساله به رئیس جمهور آمریکا را به شدت مورد انتقاد قرار داده و حتی خواستار استعفای وزیر دفاع شدند.

بایدن هنوز به این وزیر  اعتماد دارد!

آستین ۲۲ دسامبر در بیمارستان نظامی والتر رید پذیرش شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ بیماری که اوایل ماه در جریان یک چک‌آپ معمولی در بدن او تشخیص داده شد. او یکم هفته بعد دچار عفونت و اول ژانویه دوباره در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. بایدن و مقامات ارشد دولت او تا روز چهارم ژانویه از بستری شدن آستین بی‌اطلاع بودند و حتی وزیر دفاع آمریکا راز ابتلاء به سرطانش را هم تا سه‌شنبه هفته پیش مخفی کرده بود.