افزایش فشارهای روانی به نظامیان رژیم صهیونیستی

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر اضافه کرد که این نظامی رژیم اسرائیل که به تازگی از جنگ در غزه بازگشته به دلیل فشارهای روانی ناشی از جنگ با اسلحه خود به سوی یکی از دوستانش شلیک کرد و وی را کشت.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به اینکه این اتفاق در یکی از آپارتمان های «تل آویو» در مرکز سرزمین های اشغالی اتفاق افتاد، اشاره کرد که انجام اعمال جنایتکارانه در غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی را با فشارهای روانی مواجه کرده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه قاتل و مقتول هر دو ۲۵ ساله هستند، افزود: قاتل با خود سلاح مجاز حمل می کرده است.

این رسانه رژیم اسرائیل جزئیات بیشتری در مورد این حادثه ارائه نکرد.

پیشتر نیز شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داده بود که یکی از نظامیان این رژیم که به تازگی از جنگ غزه برگشته بود، به دلیل مشکلات روحی و روانی به سمت هم قطارانش تیراندازی کرد و آنها را کُشت.

رسانه‌های صهیونیستی در ماه‌های اخیر گزارش دادند که هزاران نظامی رژیم اسرائیل که از جنگ در نوار غزه مرخص شده اند، از فشارهای روانی پس از خارج شدن از جنگ رنج می‌برند.

در ابتدای ماه جاری میلادی، وب سایت صهیونیستی «واللا» تحقیقاتی را منتشر کرد که بر اساس آن یک هزار و ۶۰۰ نظامی و افسر رژیم اسرائیل از آسیب‌های روحی جنگ رنج می‌برند که بر اساس این تحقیقات، حداقل ۲۵۰ نفر از آنها از جنگ مرخص شده‌اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و پس از چندی یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان نظامیان صهیونیست پرداخته اند. ارتش رژیم اسرائیل در ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده است.

افزایش فشارهای روانی به نظامیان رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم اسرائیل رسما تاکنون فقط به زخمی شدن ۲ هزارو ۳۰۰ نظامی و هلاکت 531 نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار کشته ها و زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل از عناصر خود اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

با گذشت107 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حجم خودسانسوری در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله ای در سرزمین های اشغالی ایجاد می کند. همچون آماری که چند روز پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه و رسانه های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می دهد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند. باید گفت که کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.