به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، روزنامه يديعوت آحارونوت - چاپ رژيم صهيونيستي - در گزارشي با عنوان "رئيس مسموم" كه ميتوان آن را عبور از خطوط قرمز در سرزمينهاي اشغالي خواند، به مساله ترور ياسر عرفات، رئيس فقيد تشكيلات خودگردان فلسطين پرداخت و فاش كرد كه تل آويو پيش از سال ۲۰۰۴ كه موفق شد عرفات را مسموم كند، ۴۰ بار سعي در ترور وي داشته كه اين تلاشها همگي ناموفق بوده است.

روزنامه مذکور در پاسخ به سوالات متعدد درباره مرگ عرفات، می‌ نویسد: آنچه مشخص و واضح است این است که اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی طی ده‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای ترور یاسر عرفات کردند.

ضمیمه‌ هفتگی " هفت روز " یدیعوت آحارونوت نیز در مقاله‌ای طولانی به بیان تحقیقاتی در خصوص تلاش‌های اسرائیل برای ترور عرفات می‌پردازد و این تحقیقات را با بیان اینکه مرگ عرفات همچنان در هاله‌‌ای از ابهام است به پایان می‌رساند.

روزنامه مذکور نوشت: یاسر عرفات در یکی از نشست‌های مطبوعاتی به این که بیش از ۴۰ بار از ترور جان سالم به در برده بود به خود می‌بالیده است.

روزنامه يديعوت آحارونوت در ادامه به نقل از يكي از رهبران عالي رتبه سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي، با اشاره به تلاشهاي نافرجام براي ترور عرفات مي نويسد: عرفات چندين جان دارد!