نیکی هیلی تا آخر از رقابت‌های انتخاباتی خارج نخواهد شد

  نیکی هیلی ، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل که در صدد کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، به حامیان خود اطمینان داد که تا پایان آن در رقابت‌های انتخاباتی شرکت خواهد کرد.

به گزارش تاس، او که با هوادارانش در گرین ویل کارولینای جنوبیصحبت می‌کرد، گفت: «برخی از حاضران، به ویژه تعدادی از نمایندگان رسانه ها، به اینجا آمدند تا بدانند آیا من از رقابت انصراف می‌دهم یا نه. خب، قرار نیست من کنار بکشم.»

هیلی افزود: کارولینای جنوبی روز شنبه رای خواهد داد؛ و روز یکشنبه، من همچنان در رقابت‌های ریاست جمهوری خواهم بود. من به جایی نمی‌روم. من به مبارزات خود ادامه می‌دهم تا آخرین نفر رای دهد، زیرا به آمریکای بهتر و آینده‌ای روشن‌تر برای فرزندانمان اعتقاد دارم. 

نیکی هیلی تا آخر از رقابت‌های انتخاباتی خارج نخواهد شد

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ۵ نوامبر برگزار خواهد شد. در ۲۵ آوریل ۲۰۲۳، جو بایدن، رئیس فعلی دولت واشنگتن، اعلام کرد که به دنبال انتخاب مجدد در بالاترین پست ایالتی خواهد بود. سلف او، دونالد ترامپ، در نوامبر ۲۰۲۲ ورود خود را به کمپین انتخاباتی اعلام کرد. او در رقابت برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان به عنوان مورد علاقه در نظر گرفته می‌شود، هیلی رقیب اصلی او است.