افشاگری حزب الله درباره آمریکا و اسرائیل

«نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان درباره جنایات واشنگتن در غزه گفت: «اوج ، 100دورویی آمریکا در غزه جایی است که یک هواپیمای حامل کمک به غزه می‌فرستد و در مقابل 100 هواپیمای حامل موشک برای نابودی آن ارسال می‌کند».قاووق، تداوم روابط اقتصادی برخی از کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی را «ننگ و عار برای عربیت جعلی» دانست و گفت که این مسئله، «دشمن را تشویق می‌کند تا مدت زمان تجاوز را طولانی کند».وی، حملات مداوم حزب الله به مواضع و نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را نشانگر «شکست دشمن و ثبات مقاومت» دانست.

این مقام حزب الله درباره وضعیت دشمن اسرائیلی نیز گفت: «اسرائیل در تنگنای راهبردی گرفتار شده و به دست و پای واسطه‌ها افتاده است تا شهرک‌نشینان خود را به منازلشان بازگرداند و از کشتیهای خود در دریای سرخ حمایت کند».

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن هم امروز طرح مسئله آتش‌بس رمضان در غزه را نتیجه شکست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: «دشمنان به دنبال ادامه اشغالگری در غزه هستند و قصد دارند از آتش‌بس برای تحقق اهداف نظامی استفاده کنند.

افشاگری حزب الله درباره آمریکا و اسرائیل

برنامه آمریکا و اسرائیل با کشورهای سازشکار، صلح نیست، بلکه تحقق منافع خود و نابودی و تسلط بر این کشورها هستند».وی همچنین تأکید کرد: «مجموع کمک‌هایی که آمریکا پرتاب کرد، ۳ یا ۴ محموله بوده که با هماهنگی با دشمن صورت گرفته تا کسانی را که برای گرفتن این محموله‌ها جمع می‌شوند، از بین ببرد.

رهبرانصارالله خاطر نشان کرد: آمریکا در نهایت سخاوتمندی، ده‌ها هزار بمب و هزاران تُن ماده منفجر به اسرائیل داده تا بر سر مردم غزه بریزد، گذرگاه‌های زمینی و دریایی وجود دارد که می‌توان از آن کمک وارد کرد و مردم غزه را سیر کرد، ولی آمریکا مانع از این کار می‌شود.

نبیل قاووق در پایان هشدار داد: «پیامهای تهدید و هشدار، توسط موشکهای مقاومت از بین رفت. دشمن صهیونیستی نیز از جنگ با لبنان واهمه دارد.