منفور شدن رژیم صهیونیستی در جهان از زبان رسانه‌های آن

رسانه‌های اسرائیلی از اختلاف نظر میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد شیوه‌ای که این رژیم می‌خواهد به اهداف خود در جنگ غزه دست یابد، خبر دادند.

براساس گزارش المیادین، در گزارشی آمده است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا این ایده را به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منتقل کند که صهیونیست‌ها در جنگ او علیه غزه و اهدافش برای غزه کنار او ایستاده‌اند.

به گزارش روزنامه اسرائیل هیوم، بایدن سه مشکل را مطرح کرده است که رژیم صهیونیستی در حال حاضر موفق به حل آن‌ها نمی‌شود که عبارتند از ادامه جنگ، تشدید بحران انسانی در غزه و مسئله اسرا.

منفور شدن رژیم صهیونیستی در جهان از زبان رسانه‌های آن

اما مشکل چهارمی نیز وجود دارد. چهارمین مشکل بر اساس آنچه رسانه‌های صهیونیست منتشر کرده‌اند که مهم‌ترین آن به حساب می‌آید، نحوه رفتار رژیم صهیونیستی است، زیرا آمریکا این رفتار را تحت رهبری عناصر افراطی (نتانیاهو و کابینه‌اش) می‌داند که باعث انزوای رژیم صهیونیستی و منفور شدن در جهان شده است.

این در حالی است که نتانیاهو از سوی صهیونیست‌های داخلی اراضی اشغالی نیز طرد شده است، زیرا صهیونیست‌ها تقریباً هر روز علیه او و کابینه‌اش تظاهرات می‌کنند و خواهان سقوط آن، برگزاری انتخابات زودهنگام و انعقاد قرارداد تبادل اسرا با مقاومت فلسطینی در غزه هستند.

از سوی دیگر، آمریکایی‌ها سیاست کشورشان در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را رد می‌کنند، چرا که نظرسنجی انجام شده توسط YouGov نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از آمریکایی‌ها موافق هستند که دولت آمریکا برای توقف حملات به نوار غزه باید ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.