اراجیف جدید وزیر خارجه اسرائیل

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در بازدید از مناطق غربی نوار غزه بار دیگر به رجز خوانی خود ادامه داد و مدعی شد: کسانی که فکر می‌کنند پیشروی ما در غزه کند است، به زودی ما را در همه جای نوار غزه می‌بینند.

به گزارش الجزیره، گالانت در ادامه اظهارات خود، مدعی شد: مقاومت فلسطین و کسانی که در حماسه هفتم اکتبر شرکت داشتند نه در غزه و نه در هیچ جای خاورمیانه امنیت نخواهند داشت و همگی آنها محاکمه یا کشته خواهند شد.

وی با اشاره به حمله زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه گفت: جنگ در محور رفح هم به زودی آغاز می‌شود و دیگر هیچ جا برای نیروهای حماس امن نیست.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی در حالی طرح حمله زمینی به رفح را تصویب کرد که آوارگان فلسطینی که از جنگ در شمال نوار غزه گریخته‌اند به منطقه رفح پناه برده‌اند و جامعه جهانی برای عدم انجام این حمله زمینی، تل‌آویو را تحت فشار قرار داده است.

رژیم صهیونیستی برای صد و پنجاه و نهمین روز متوالی بدون تغییر رویکرد به جنگ خود در نوار غزه ادامه می‌دهد و با بمباران محله‌های مسکونی و تخریب زیرساخت‌ها، با محاصره شدید بیش از ۲ میلیون فلسطینی و ممانعت از عبور حتی تجهیزات پزشکی و غذای کودکان به نوار غزه موجب بحران انسانی شده‌ است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۱ هزار و ۲۷۲ شهید و ۷۳ هزار و ۲۴۴ مجروح رسیده است.