اراجیف جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه در جلسه کابینه گفت بدون ایجاد جایگزینی برای نوار غزه، امکان براندازی جنبش حماس وجود ندارد.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود در صورت انجام حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب، ارتش، غیرنظامیان این شهر را به یک منطقه امن منتقل خواهد کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ارتش رژیم برای حمله زمینی به رفح موافقت کرده است.

اراجیف جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، گالانت در ادامه گفت، بهای عدم تصمیم گیری درباره اینکه پس از جنگ، چه کسی بر غزه حکومت خواهد کرد را ارتش می‌پردازد.

وی افزود: محتمل‌ترین گزینه برای شکل حکومت در غزه پس از جنگ، تقویت عناصر محلی است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از نتانیاهو مدعی شد بدون تصمیم گیری درباره پساجنگ غزه، «نابودی» حماس ممکن نخواهد بود.

گالانت همچنین درباره حضور نظامی رژیم صهیونیستی در غزه در مرحله پساجنگ، تاکید کرد: حکومت نظامی اسرائیل در غزه به قیمت جان سربازان ما تمام می‌شود و منابع نظامی را از بین می‌برد.

طبق طرح بنیامین نتانیاهو، پس از پایان جنگ، کنترل امنیتی نوار غزه و کرانه باختری حفظ می‌شود و حکومت محلی فلسطینی متشکل از تکنوکرات‌ها در این منطقه شکل می‌گیرد.

مقامات صهیونیستی از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرده‌اند تا زمان دستیابی به اهداف ادعایی خود از جمله نابودی حماس و آزادی اسرا این جنگ را متوقف نخواهند کرد.