رویترز به تشدید انزوای رژیم صهیونیستی اعتراف کرد

رویترز با اشاره به کشته شدن گروهی از کارمندان نهادهای بین المللی حقوق بشری در غزه، این موضوع را در کنار بحران انسانی و فقدان یک برنامه روشن برای پایان دادن به جنگ، عامل افزایش انزوای جهانی رژیم صهیونیستی دانست.

این رسانه غربی، کشته شدن هفت امدادگر سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی که اتباع برخی کشورهای متحد (رژیم) اسرائیل در میان آنها بودند را عامل افزایش عصبانیت آنها و افزایش فشارها برای پایان دادن به جنگ علیه غزه ارزیابی کرد.

براساس این گزارش، در میان کشته های حمله به کاروان امدادگران سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی، اتباعی از انگلیس، استرالیا، لهستان، آمریکا و کانادا وجود داشتند.

 رویترز به تشدید انزوای رژیم صهیونیستی اعتراف کرد

رویترز، افکار عمومی جهانی را علیه رژیم اشغالگر دانست و نوشت: حتی در کشورهایی که به طور سنتی، دوست اسرائیل هستند مثل انگلیس، آلمان و استرالیا، افکار عمومی علیه اسرائیل است.

این رسانه انگلیسی زبان، فشار طرفداران حزب دموکرات در آمریکا بر «جو بایدن» رئیس جمهوری این کشور را یادآور شد و نوشت: کاخ سفید نیز ادامه حمایت از اسرائیل را منوط به کاهش تلفات غیرنظامیان کرده است.

رویترز، انزوای رژیم اشغالگر را مربوط به بعد از حمله به کاروان امدادگران سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی ندانست و نوشت: حتی پیش از این حمله هم، اسرائیل به لحاظ دیپلماتیک در انزوا بوده زیرا مجمع عمومی سازمان ملل در این ۶ ماه، بارها خواستار آتش بس در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به این منطقه شد.

این رسانه بین المللی، شکست رژیم صهیونیستی در حوزه میدانی نبرد را نیز یادآور شد و نوشت: در حالی که اسرائیل مدعی است هزاران نیروی حماس را کشته و توان مبارزاتی آن را از بین برده، مبارزان حماس همچنان در مناطق مرکزی و شمالی غزه که قبلا پاکسازی شده بودند با نیروهای اسرائیلی می جنگند.