به گزارش افکارنیوز به نقل از جام نیوز، اطلاعات آماری اسرائیل از افزایش حوادث و تجاوزات جنسی در سال ۲۰۱۱ به ویژه تجاوز به کودکان خبر می دهد.

بنابر گزارشی که روز دوشنبه پایگاه اینترنتی رادیو اسرائیل منتشر کرد، پلیس اسرائیل درسال گذشته شاهد ۴۰ هزار شکایت آزار و اذیت جنسی بوده است که ۳۰درصد آنان ۱۲ ساله هستند.

این گزارش تأکید می کند که نیمی از این تعرضاتی که به مراکز امور زنان و کودکان ارائه شده است توسط افرادی صورت پذیرفته که برای شخص مورد تعرض، شناخته شده است یعنی با وی آشنایی قبلی دارد و به راحتی در خانه آنها رفت و آمد می کرده است.(خویشان درجه یک و دوستان خیلی نزدیک)

این گزارش می افزاید: ۲۵ درصد این شکایت ها زنای با محارم و ۲۰ درصد آزار و اذیت جنسی بیان شده است. پلیس اسرائیل اعلام داشته است، بیش از ۴هزار و پانصد مورد از این پرونده شکایت تجاوزات جنسی جهت تحقیق مطرح گردیده است که نیمی از آنها در مورد کودکان بوده و در خصوص ۵۷۷ پرونده، محکومیت صادر شده است.

به گزارش روزنامه فلسطین، لازم بذکر است رئیس جمهور سابق اسرائیل موشه کتساو ( قصاب) و تعدادی از وزیران و مسئولین سیاسی و امنیتی اسرائیل در این جنایات جنسی دست داشته اند و موشه کتساو به خاطر تجاوز به یک کارمند زن که در دفترش کار می کرد محکوم به زندان شد.