به گزارش افکارنیوز، ايسنا به نقل از روزنامه مصري اليوم السابع نوشت: ميخائيل بن اري، يكي از اعضاي حزب راستگراي افراطي اتحاد ملي در اعتراض به اقدام يك موسسه مسيحي در ارسال نسخههايي از كتاب مقدس انجيل به كنست يك نسخه از اين كتاب مقدس را پاره كرد.

بنا به گزارش یک پایگاه صهیونیستی، اری همزمان با این اقدام، کتاب انجیل را کتابی تحقیرآمیز و سرشاز از عبارت‌های توهین‌آمیز و بیهوده توصیف و ادعا کرد که این " کتاب حقیر " شامل کشتار میلیون‌ها یهودی در دادگاه‌های تفتیش عقاید بوده است!

وی مدعی شده است: انجیل، کتابی تحریک‌کننده است که وحشی‌گری و توهین به کنیسه‌های یهودی را ترویج می‌کند. این کتاب و ارسال کنندگان آن باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندند!

پیشتر ویکتور کالیشر، مدیر یکی از موسسات مسیحی رژیم صهیونیستی یادداشتی را همراه چند نسخه از کتاب انجیل به کنست ارسال و در یادداشت مذکور تاکید کرده بود که امیدوارم این کتاب راهنما و یار شما و روشنگر راهتان باشد.

تصاویر آری در حال پاره کردن نسخه انجیل که توسط معاون وی گرفته شده است در پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی منتشر شد.

اين در حاليست كه سخنگوي كنست نيز اعلام كرد كه هيچ نيازي به بررسي متن نامه ارسالي وجود ندارد زيرا نامه مذكور شامل عبارتهايي از كتاب انجيل بوده و هيچ عبارت خطرناكي در آن ديده نميشود.