دعوت ترامپ از لیبرال‌ها برای اتحاد با جمهوری خواهان

​دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی خود در کنوانسیون ملی لیبرال‌ها واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. زیرا او از این حزب خواست برای شکست دادن جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با جمهوری‌خواهان متحد شود.

براساس گزارش العربیه، وی گفت: حقیقت این است که ما نباید با یکدیگر بجنگیم. اگر جو بایدن در قدرت بماند، هیچ آزادی در کشور ما وجود نخواهد داشت. با ما در مشارکت متحد شوید. ما باید با هم کار کنیم و متحد شوید.  

این اظهارات آمیزه‌ای از هیاهو و تشویق جمعیت لیبرال و حامیان ترامپ را برانگیخت.  رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حضورش در این کنفرانس برای  دراز کردن دست دوستی به سمت حزب لیبرال است که به گفته او می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

ترامپ

ترامپ به عنوان بخشی از درخواست خود از حزب لیبرال، متعهد شد در صورت پیروزی در انتخابات طی سال ۲۰۲۴، یک لیبرال را برای کابینه خود منصوب کند و مجازات «راس اولبریکت» را که به دلیل نقشش راه اندازی یک پلتفرم برای فروش مواد مخدر که در حال خاضر در حال گذراندن حبس ابد است، تخفیف دهد.

اظهارات ترامپ یک روز پس از آن بیان می‌شود که رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل انتخابات آمریکا در جمع لیبرال‌ها سخنرانی و به رئیس‌جمهور سابق این کشور به دلیل مدیریت دولتش با همه‌گیری کووید-۱۹ حمله کرد.