تاریخ دروغگویی رژیم صهیونیستی تکرار شد

 تاریخ بار دیگر تکرار شد، گردان های القسام اعلام کرد که یک مجموعه نظامی رژیم صهیونیستی را در یکی از تونل ها در منطقه جبالیا واقع در غزه اسیر کرده، اما سخنگوی ارتش این رژیم این مساله را انکار کرد، همانند اتفاقی که ۱۰ سال پیش رخ داد، زمانی که شائول آرون، نظامی صهیونیست اسیر شد و تا این لحظه در دست مقاومت است، اما اسرائیل این اتفاق مهم را انکار کرد.

ابوعبیده، سخنگوی القسام شنبه شب اعلام کرد که یک مجموعه نظامی صهیونیستی را در جبالیا اسیر کرده‌اند.

دو دقیقه بعد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس، این مساله را انکار ‌کرد و مدعی شد که هیچ نظامی صهیونیست اسیر نشده است.

بر اساس این گزارش، اگر به گذشته بازگردیم، می بینیم ابوعبیده در عملیات اسارت شائول در۲۰ ژوئیه ۲۰۱۴ هم اعلام کرد که این نظامی در شرق منطقه حی التفاح واقع در شرق نوار غزه به دست القسام اسیر شد.

در آن زمان ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر نیز کشته شدند، اما رژیم اشغالگر این خبر را سانسور و اعلام کرد که ۱۱ نظامی کشته شدند.

اما بعد از آن ابوعبیده در ویدیویی ظاهر شد تا دروغ صهیونیست‌ها را برملا کند و اطلاعات نظامی صهیونیست اسیر شده یعنی شائول آرون را منتشر کرد.

بعد از آن رژیم صهیونیستی مجبور به اعتراف شد و اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست در نوار غزه کشته شده و او شائول آرون است.

اخیرا ابوعبیده در پیامی صوتی، گفت: مجاهدان ما عصر شنبه عملیات پیچیده‌ای را در شمال نوار غزه انجام دادند و نیروهای صهیونیستی را به داخل تونل کشاندند و با آنها در داخل و دهانه تونل درگیر شدند.

تاریخ دروغگویی رژیم صهیونیستی تکرار شد

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: مجاهدان ما در این عملیات کمین پیچیده، از نقطه صفر با نظامیان صهیونیست درگیر شده و با نارنجک و بمب به نیروی پشتیبانی که به مکان حادثه آمده بود، حمله کردند و پس از این که چند نظامی صهیونیست را کشته، تعدادی را زخمی و شماری را اسیر کردند، سلاح‌ها و تجهیزات آنها را به کنترل خود درآوردند و از مکان عملیات خارج شدند.

به گزارش ایرنا، گردان‌های القسام از سال ۲۰۱۴، چهار نظامی صهیونیست را به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که هدار گلدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های القسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد، اما القسام نهم مردادماه سال ۱۴۰۱ تصویری از گلدن و آرون دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه را منتشر کرد.