به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، معاون وزیر دفاع سوریه به المنار گفت : وضعیت میدانی دمشق بسیار خوب است و اخبار خوشحال کننده به زودی اعلام خواهد شد


تعداد زیادی از تروریستهای مسلح در دمشق به دام نیروهای ارتش افتادند، تلویزیون سوریه اعلام کرد تروریستها تمام مدارک خود را از ترس افشا شدن هویت اصلی شان نابود کرده اند و دستگاههای ذیربط در سوریه در حال انجام تحقیق برای شناسایی هویت برخی از تروریستها هستند.

تلویزیون سوریه گزارش داد نیروهای ارتش توانستند ضمن پاکسازی منطقه المیدان و تشرین و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات، تعداد زیادی از تروریستها را دستگیر کنند



تلویزیون سوریه همچنین از آغاز بازگشت مردم به منازل خود در منطقه المیدان در پی پاکسازی این منطقه از افراد مسلح خبر داد.
نیروهای ارتش همچنین محله تشرین نزدیک دمشق را از وجود تروریستهای مسلح پاکسازی کردند که طی آن تعداد زیادی تروریست کشته شده و شماری از آنها خود را تسلیم کردند.



تروریستها در منطقه تشرین به شهروندان حمله می کردند و امنیت و آسایش آنها را به خطر انداخته بودند.

همچنین نیروهای مسلح سوریه با یک گروه تروریستی که قصد حمله به مدرس پلیس در منطقه خان العسل در حلب را داشت، مقابله کرده و شماری از آنها را کشتند.

نیروهای مسلح سوریه، تروریستها را در سراقب و جبل الزاویه در ادلب و اطراف آن تحت تعقیب قرار دادند و خسارتها و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

تلویزیون سوریه همچنان اسامی برخی از تروریستهای کشته شده را اعلام کرد. نیروهای ارتش همچنین به تعقیب تروریستهای مسلح در محله صلاح الدین حلب ادامه می دهند.

تعداد زیادی تروریست در منطقه مشاع الاربعین و جاده حلب درحماه کشته شده و شمار دیگری خود را تسلیم نیروهای مسلح سوریه کردند، همچنین مقادیر زیادی سلاح از آنها به دست آمد.

تلویزیون سوریه همچنین از پیگرد تروریستها در البوکمال خبر داد و اعلام کرد در عملیات نیروهای مسلح، شماری از ترویستها کشته و شمار دیگر تسلیم شدند.