به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از اسوشیتدپرس نوشت: پانتا این سخنان را در خارج از شهر اشکلون در جنوب فلسطین اشغالی و در حالی که یک سیستم ضدموشکی "گنبد آهنین" پشت سرش قرار داشت، ابراز کرد.

رئیس پنتاگون مستمرا تکرار کرد که استفاده از همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی بر ضد ایران بر روی میز قرار دارند اگر تحریم‌ها و دیپلماسی سرانجام با شکست مواجه شوند.

وی ابراز امیدواری کرده که ایران مذاکرات را به عنوان بهترین راه برای خروج از بحران ببیند اما اگر ایران به تلاش برای دست‌یابی به " سلاح هسته‌ای " ادامه دهد، آمریکا آماده‌ است کاری کند که تضمینی بر عدم حدوثاین اتفاق باشد.

ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل نیز که در کنار پانتا ایستاده بود گفت که احتمال بسیار کمی وجود دارد که تحریم‌ها ایران را مجبور به متوقف کردن برنامه هسته‌ای خود کنند.

باراک مدعی شد که اسرائیل با صبر برای دیپلماسی و تحریم چیزهایی را از دست می‌دهد چرا که ایران به جمع‌آوری بیشتر اورانیوم غنی‌شده مشغول است.

ایهود باراک در مراسم استقبال از پانتا ابراز داشت: " روابط دفاعی بین اسرائیل و ایالات متحده قوی‌تر و محکم‌تر از هستند و این بیش از همه به خاطر توست، لئون. "

پانتا هم گفت: "ما دوست هستیم، شریک هستیم، و همانطور که وزیر دفاع [اسرائیل] گفت، دارای بهترین روابط دفاعی در طول تاریخ خود هستیم..."