به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، غسل هفتگی، عنوان جلساتی بود که همانطور که از نامش پیداست هر هفته و در روزی خاص برگزار می‌شد و در آن تمامی اعضای گروهک دور هم جمع شده و از تفکرات مسائل جنسی خود در طول هفته گذشته عنوان می‌کردند.

فلسفه برگزاری چنین جلساتی در میان اعضای گروهک تروریستی منافقین از آنجا نشأت می‌گیرد که سرکردگان این فرقه تروریستی ازدواج اعضا را امری قبیح دانسته و تمامی اعضا گروهک را از ازدواج و حتی فکر کردن به آن منع کرده و برای پیش برد اهداف مضحک و احمقانه‌شان جلسات غسل هفتگی را برگزار می‌کردند.

سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در ابتدا دفترچه‌هایی را به اعضا می‌دادند، و اعضا گروهک نیز موظف بودند افکار و تمایلات جنسی خود را که در طول هفته با آن مواجه شده بودند در این دفترچه بنویسند و در جمع آن را بخوانند.

یک عضو گروهک تروریستی منافقین که تمایل به افشای نامش نداشت در این خصوص گفت: " سرکردگان این گروهک تروریستی یک روز در هفته را به این جلسه عجیب و احمقانه اختصاص می‌دادند و از سوی مریم رجوی یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی دفترچه‌ای به عنوان هدیه و برای ثبت تفکرات جنسی به اعضای این گروهک تروریستی داده شده بود. پدیده " غسل هفتگی " به عنوان یک هدیه از سوی سرکردگان برای زنان و مردان این گروهک تروریستی جا افتاده بود ".

عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در ادامه می‌گوید: " دراین گروهک به مردان لقب نرینه وحشی و به زنان مادینه مطرود داده شده است. در این نشست‌ها نرینه های وحشی باید ذهن خود را باز می‌کردند و هرچه مقوله جنسیتی در ذهنشان موجود بود را باید بالا آورده یعنی بیان کرده و جلوی جمع می‌خواندند، ما مجبور بودیم که تمام جزئیات تفکر جنسی‌مان را با تمام ریزه‌کاری‌های آن به طور کتبی نوشته جلوی جمع می‌خواندیم ".

وی در ادامه با اشاره به وجود عقده‌های روانی و رفتاری در میان اعضای گروهک ادامه می‌دهد: " در این نشست‌ها متاسفانه خیلی حقایق هم از لا به لای گزارش‌های خوانده شده بیرون میزد و نشان می‌داد که به دلایل فشار و سرکوب‌های جنسی در درون این گروهک تروریستی طی سالیان، افراد زیادی را از مسیر عادی زندگی خارج کرده بود ".

عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در بخش دیگری از حرف‌های خود با اشاره به جزئیات بسیار زشت و زننده این جلسات می‌گوید: " در خصوص اینگونه مراسم‌ها در گروهک همه چیز را نمی‌توان بیان کرد ".

اين عنصر گروهک تروريستي منافقين که از برنامههاي ديوانه کننده اين سرکردگان به ستوه آمده بود خطاب به مريم رجوي ميگويد: " مگر شرکت در همين نشستهاي به اصطلاح غسل هفتگي اجباري نبود؟ اگر کسي شرکت نميکرد او را چکار ميکرديد؟ چرا من و امثال من مجبور بوديم که از مسايل کاملا شخصي خود در حضور آن همه آدم ديگر پرده برداريم. خانم مريم رجوي اگر کسي ميگفت من نميخواهم در اين نشستها شرکت کنم او را چه کار ميکرديد؟ مطمئنا نوازشش نميکرديد. مگر عدم شرکت در اين نشست ونشستهاي ديگر مانند عمليات جاري و ديگ و ديگچه و ... معيار شما براي مارک زدن به افراد نبود؟ مگر هر که شرکت نميکرد به او لقب جاسوس و ضد گروهک و ... را نميداديد؟ مگر شما و گردانندگان گروهک تروريستي منافقين همين گزارشها را به عنوان سند جرم اخلاقي بعدها عليه کساني که قصد جدايي داشتند استفاده نميکرديد؟ مگر به هنگام تحويل نيروهاي جدا شده به کمپ آمريکاييها در عراق همين گزارشها را به عنوان سند جرايم اخلاقي به همراه نفر تحويل مقامات آمريکايي در کمپ نميداديد؟ پس چه شد؟ شما که ميگفتيد اين گزارشها و شرکت در اين نشستها براي انسان سازي است ولي معلوم شد که تماما براي مدرک سازي آنهم با دست خط هر نفر خودش. واقعا اسم اين کار را چه ميشود گذاشت".