نگرانی از تکرار سناریوی پیروزی حزب‌الله این باردر سوریه

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، پایگاه خبری المنار فلسطین در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی در کنار شماری از رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای منطقه از توانمندی و قدرت رهبران سوریه در ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های تروریستی که برای آنها تدارک دیده شده، در بیم و هراس و در عین حال خشم و غضب به سرمی‌برند.

المنار فلسطین در ادامه می‌نویسد: گزارش‌های منتشر شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی منطقه درباره پیش‌بینی اوضاع جاری در سوریه برای این کشورها و رژیم صهیونیستی چندان خوشبینانه و مثبت نشان نمی‌دهد، چون این گزارش‌ها تاکید می‌کنند که هیچ یک از پیش‌بینی‌ها و برآوردهای نظامی مورد انتظار این رژیم‌ها در طول ۱۸ ماه بحران سوریه محقق نشده‌اند.

محافل سیاسی برخی از کشورهای توطئه‌کننده علیه سوریه اعلام کردند: سران رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، قطر و ترکیه از این بیم دارند که سناریو پیروزی حزب الله در سال ۲۰۰۶ میلادی بار دیگر تکرار شود، هنگامی‌که اسرائیل تلاش داشت با حمایت آمریکا و برخی رژیم‌های عربی ضمن حمله به لبنان معادله سیاسی حاکم بر این کشور را تغییر دهد و بر حزب‌الله غلبه کند.

این محافل تاکید میکنند: واشنگتن و همپیمانانش از این بیم دارند که نظام سوریه نبرد حلب را به سود خود رقم بزند و به این ترتیب آخرین سنگر تروریستهای مسلح در سوریه سقوط کند.