افتتاح فروشگاه پاریس هیلتون در مکه و جرقه خشم مسلمانان
سرویس بین الملل افکارنیوز

به گزارش دیلی میل، پاریس هیلتون که بعد از انتشار نوار ویدیویی رسوایی جنسی خود از طریق رسانه ها به شهرت رسید، در حال حاضر به یک بازرگان منفور در سطح جهان تبدیل شده است.

به گزارش افکار نیوز، پاریس هیلتون خبر افتتاح فروشگاه بزرگ خود را در مکه، در توئیتر خود به اشتراک گذاشته بود. این خبر به سرعت، خشم و نارضایتی مسلمانان را از فعالیت او در شهر مقدس مکه برانگیخت.

یکی از کاربران توئیتر در پاسخ به این خبر نوشت: آیا شوخی می کنی؟ یکی دیگر از کاربران نیز اینگونه نوشت: عربستان ادعا می کند راه های دیگری نیز برای مسلمانان وجود دارد و اگر دینداری مهم است چرا به وی اجازه افتتاح فروشگاه در مکه داده شد؟

یکی دیگر از کاربران توئیتر معتقد است کسانی که این موضوع را به عنوان تهاجم غرب علیه اسلام و جهان عرب تلقی می کنند از خرید محصولات پاریس هیلتون باید خودداری کنند.

اما با این حال خود پاریس هیلتون مطمئن است که فروشگاهش در مکه، زائران را به خود جذب می کند.

پاریس هیلتون بعد از انتشار فیلم رابطه جنسی خود در نیویورک به شهرت رسید بعد از آن، پاریس هیلتون تلاش زیادی کرد تا مشهور و معروف شود که البته در هیچکدام از موارد بازیگری یا خوانندگی به موفقیت نرسید. او که در حال حاضر بیشتر در زمینه مد فعالیت می کند، درآمدی معادل ۱۰ میلیون دلار در سال دارد و دارایی خالصش نیز ۱۰۰ میلیون دلار است.

خاورمیانه بازار در حال رشدی برای پاریس هیلتون به شمار می رود. فروشگاه او در مکه، پنجاهمین فروشگاه او در عربستان سعودی است. همچنین پیش از این نیز حاکم دوبی برای ساخت فیلم جدید پاریس هیلتون به وی کمک های زیادی کرده بود.