پخش اولین تصاویر عبدالله پس از عمل

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، تلویزیون عربستان اولین تصاویر از عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان را پس از عمل جراحی اخیر پخش کرد.

در این تصاویر، ملک عبدالله بر روی تخت بیمارستان در حالی که چندان حال و روز خوشی ندارد، نشسته است و امیران، شاهزادگان و مقامات سعودی از در اتاق محل بستری وی وارد می شوند، اما به وی نزدیک نمی شوند و جلوی در به او سلام کرده و سپس از اتاق خارج می شوند.

شنبه ۲۷ آبان، ملک عبدالله به بیمارستان نظامی ریاض منتقل شد تا تحت عمل جراحی در ناحیه ستون فقرات قرار گیرد.




پیشتر در اکتبر سال گذشته نیز، پادشاه عربستان تحت عمل جراحی قرار گرفت، عبدالله دو سال پیش دو بار در آمریکا عمل شده بود و به مدت سه ماه نیز خارج از عربستان به سر برد. عبدالله ۸۸ ساله از سال ۲۰۰۵ میلادی در پی مرگ ملک فهد، زمام امور عربستان را به دست گرفته است، اما وضعیت جسمانی وی چندان رضایت بخش نیست.

با این حال از آن روز تا روز گذشته، رسانه های عربستان هر روز مطالبی را که به وضع جسمانی ملک عبدالله مربوط می شود، منتشر می کردند و در این مطالب به نقل از مقامات سعودی می نوشتند که حال پادشاه عربستان رضایت بخش است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، تا اینکه امروز تلویزیون عربستان اولین تصاویر از ملک عبدالله را بر روی تخت بیمارستان پخش کرد، تا فعلا به شایعات مربوط به مرگ وی پایان داده شود.