به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: رژیم صهیونستی با مخالفت با ورود دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و معاون وی به غزه، وی و معاونش را تهدید به ترور کرد.

" داود شهاب " خاطر نشان کرد: مقامات مصری به ما اطلاع دادند که رژیم اشغالگر با ورود " رمضان عبدالله شلح " دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و معاون وی به نوار غزه مخالف است و در صورت ورود آنها به غزه، توافقنامه آتش بس را لغو خواهد کرد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که با العالم گفتگو می کرد، افزود: رژیم صهیونیستی با این اقدام، آشکارا دبیرکل و معاون وی را تهدید به ترور کرد و می خواهد بگوید که غزه هنوز تحت اشغال و سلطه این رژیم است؛ این اقدامات تاثیرات زیادی بر مواضعمان در آینده خواهد گذاشت.

شهاب، گفت: ما می دانیم که نبردمان با رژیم اشغالگر نبردی طولانی است و از بین بردن این رژیم تنها با نبردهای مداوم امکان پذیر خواهد بود؛ ما تا دستیابی به این هدف از امتهای عربی و اسلامی می خواهیم به حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ادامه دهند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اراده و روحیه مقاومت اسلامی فلسطین برای پایان دادن به نبرد با رژیم صهیونیستی به نفع امت عربی و اسلامی، خواستار کمکهای تسلیحاتی به مبارزان فلسطینی شد.