به گزارش افکارنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، آمریکا با همراهی محور فرانسه و انگلیس به همراه ترکیه و کشورهای عربی شورای همکاری خلیج فارس معرضین سوریه را بعنوان به اصطلاح " تنها نمایندگان قانونی " مردم سوریه به رسمیت شناخته اند. بایستی پرسید که چه کسی برای این تصمیم گیری از مردم سوریه پرسش طرح نموده است؟ دوم آنکه نماینده قانونی مردم سوریه دولت سوریه به رهبری بشار اسد است که طبق قانون بین الملل مشروعیت حکومت بر آن کشور را دارد و سوم آنکه چه کسی به رئیس جمهوری امریکا این حق را داده که در مورد مشروعیت یا عدم مشروعیت نمایندگان قانونی کشورها نظر دهد؟ نکته چهارم آنکه، آمریکا به چه دلیل به محور فرانسه و انگلیس پیوسته و معارضین سوری را برسمیت شناخته است؟


بله، آمریکا همچون انگلیس که از تروریست ها در لیبی حمایت کرد اینک از تروریست ها در سوریه حمایت می کند. پرسش اساسی در اینجاست: آمریکا چرا معارضین سوری را برسمیت شناخت؟ آیا اوباما از جنایات تروریستی این معارضین در سوریه بی اطلاع است؟ آیا نمی داند که آنان مرتکب شکنجه، آدم ربایی و اعدام افراد شده اند؟ آیا وی نمی داند که این به اصطلاح " نمایندگان قانونی " به مدارس حمله کرده اند؟ آیا از حمله آنان به دمشق بی اطلاع است؟


فهرست اعمال ننگین آمریکا انجام عملیات تروریستی در لیبی و تخریب آن کشور و درگیری جنگ های فرقه ای در آنجا را نیز در بر می گیرد. همچنین می توان ایجاد بی ثباتی در شمال آفریقا را نیز به این فهرست افزود. آمریکا نشان داده که همراه با ناتو به مداخله گری پایبند است و نه به دیپلماسی.


در نتیجه، آمریکا دیگر کشوری قابل احترام در جامعه بین الملل قلمداد نمی شود. آمریکا و سگ هایش مسافت های ۳۰ هزار پایی را برای تحمیل دموکراسی مورد نظرشان می پیمایند و به سایر کشورها حمله می کنند.


آشكار است كه نظم نوين بين المللي حول محور كشورهاي برزيل، روسيه، چين و هند شكل خواهد گرفت و مشخص است كه نظرات افرادي چون اوباما، كامرون، هيگ و كلينتون نفرت انگيز است.