طرفداری شاهزاده سعودی از غول صهیونیست رسانه ها
سرویس بین الملل افکارنیوز

_ شاهزاده ثروتمند عرب که اخیرا ثروتمندترین عرب سال ۲۰۱۲ نیز شناخته شدهاست، ضمن توجیه همکاری خود با غول یهودی رسانه های یعنی ربارت مرداک، او را مردی " محترم " توصیف کرد. وی در گفتگو با عربین بیزنس گفت: حق مرداک است که بر مالکیت خود در کمپانی نیوز کورپ بعد از رسوایی شنود در انگلستان پافشاری کند.

" رابرت مرداک " یکی از یهودیان صهیونیست است که با راه انداختن امپراطوری رسانه‌ای خود، لابی صهیونیست ها در رسانه های جهان محسوب می شود. وی سال گذشته در جریان رسوایی شنود مورد انتقادهای زیادی واقع شد.

" ما اثبات کردیم، چرا که نقشی در زمان بحران در شرکت نداشتیم، به خصوص رابرت مرداک که مرد محترم و باآبرویی است. آنچه که انجام شد درست نبود ولی رابرت کاملا در جریان آن ماجرا قرار نداشت و ما داریم آن را اثبات می کنیم. "

وی به عربین بیزنس گفت: " مواردی در نیوز اینترنشنال اتفاق افتاد و این به معنای آن نیست که کل شرکت نیوز کورپ بد است. در آنجا مواردی اتفاق افتاد و من می دانم که در رسانه های دیگر نیز این موارد رایج است و به همان نسبت می تواند سروصدا به پا شود چون که آنها هیچگاه نمی توانند به اصل کار کمپانی نیوز کورپ حمله کنند و آن را زیر سوال ببرند. آنها نمی توانند در یک محیط رقابتی این کار را انجام دهند بنابراین به بزرگنمایی آنچه که در نیوزکورپ اتفاق افتاد مشغول می شوند. "

وی "سودآور" نبودن سهام فیس بوک را علت سرمایه گذاری نکردن در این شرکت عنوان کرد و افزود: "ما از ابتدا این شرکت را زیر نظر داشتیم ولی به خوبی از همان ابتدا حس می کردیم که فیس بوک، سودآوری ندارد. فیس بوک جذاب و دیدنی است ولی احساس می کنم قیمت سهامش سودآوری ندارد. قیمت هر سهم آن در قیمت بسیار بالای ۳۸ دلار تعیین شده است. وقتی ما در شرکتی سرمایه گذاری می کنیم انتظار داریم که بازده سرمایه مان بالا باشد و در مورد سهام فیس بوک بازده سرمایه بالایی را مشاهده نکردیم.