بستن بمب به کودکان؛ شگرد جدید تروریست های سوریه

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرقه تروریستی موسوم به "النصره" به تازگی تصاویری را منتشر کرد که در آن یک زن به اصطلاح مجاهد افغانی بمب هایی را به یک کودک ۱۰ ساله سوری وصل می کند که بر آن ها نوشته شده "این زندگی من است، این دین من است".

قضیه از آنجا آب می خورد که درپی شدت گرفتن خشونت ها در سوریه فرقه تروریستی النصره فتوایی صادر کرده که طبق آن اهالی حلب و تمامی مناطقی که عناصر النصره در آن وجود دارند باید حتی کودکان ۱۰ ساله خود را به معرکه وارد کنند. این فتوای مضحک و غیر دینی تا آنجا پیش رفته که کودکان بیچاره " مجبور " به حمل مواد منفجره و بستن بمب به خود می شوند.

دردناک تر آنجاست که طبق ادعای همین عناصر تروریست بمب های مذکور از راه دور کنترل می شوند و از آنجا که ارتش و ملت سوریه به کودکان بدگمان نمی شوند اینان به راحتی به میان مردم رفته و پس از آن به دست یکی از همین تروریست ها و از راه دور بمب منفجر می شود و کودک حامل بمب و مردم پیرامون او جان خود را از دست می دهند.

استفاده از کودکان زشت ترين و غیر انسانی ترین روشی بوده که تروریست های سوریه به کار گرفته اند اما مدعیان حقوق بشر و سردمداران جامعه بین الملل این قبیل جنایت ها را "عملیات آزادی بخش" می نامند!