سیاستمدارهای اسرائیلی ۱۰ سنت هم نمی‌ارزند!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ایهود اولمرت امروز به شدت از سیاستمداران اسرائیلی انتقاد کرد و گفت سیاستمداران اسرائیلی ۱۰ سنت هم نمیارزند. وی در این صحبتها هیچ گروهی را از انتقادات خود بینصیب نگذاشت و شدیدترین انتقادها را نثار سران احزاب چپ، راست و میانه اسرائیل کرد.

اولمرت که امسال به دلیل محکومیت‌ قضایی به دلیل فساد مالی امسال در انتخابات پارلمانی اسرائیل شرکت نمی‌کند، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی را به ناتوانی در اتخاذ تصمیم‌های مهم متهم کرد.

اولمرت «شلی یخیمویچ» و «تیزپنی لیونی» رهبران زن دو حزب «کارگر» و «هاتنوعا» را به سطحی‌نگری و رفتارهای غیرحرفه‌ای متهم کرد. وی می گوید هیچ یک از این دو کاندیدا در اظهارات و بیانیه‌های خود صادق نیستند.

اولمرت از اسرائیلی‌ها خواست برای اجتناب از گرفتار شدن در یک کابوس بزرگ، به تغییر ر‌أی دهند. او طرح یخیمویچ مبنی بر افزایش شدید بودجه را نیز «زائد، توخالی و مردم‌فریبانه» خواند و ضمنا گفت که نتانیاهو هم هیچ طرح و برنامه‌ای برای اقتصاد ندارد.

نخست‌وزیر سابق رژیم‌صهیونیستی هشدار داد که اگر کابینه کنونی اسرائیل مجددا سر کار بیاید، موجب وارد آمدن ضربه‌ای بزرگ چه از بعد دیپلماتیک و چه از بعد اجتماعی به اسرائیل خواهد شد.

اولمرت از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ نخستوزیر اسرائیل بود و نهایتا به دلیل اتهامات مالی که علیه او مطرح بود از این سمت کنارهگیری کرد. وی میگوید اکنون تمام افرادی که انتخابات اسرائیل را دنبال میکنند، میدانند که این انتخابات اسرائیلی یهودی و دموکراتیک را تضمین نمی کند