تحلیل هفته نامه آلمانی از خبر بارداری همسر اسد!

سرویس بین الملل افکارنیوز _ به گزارش روزنامه لبنانی "الاخبار" ، اسما اسد همسر بشار اسد، حامله است. این روزنامه مدعی شده است که بشار اسد به تازگی در دیدار با یکی از میهمانان خود این نکته را فاش کرده است.

بشار اسد هم‌اکنون دارای ۳ فرزند است. خبرگزاری‌های غربی نوشته اند که معلوم نیست آیا همسر و فرزندان اسد در دمشق به‌سر می‌برند یا این شهر را از مدتی پیش ترک کرده‌اند.

به گزارش هفته‌نامه اشپیگل آلمان، مادر و خواهر اسد از مدتی پیش در دوبی ساکن شده اند. این دو نفر مهم‌ترین مشاوران بشار اسد محسوب می‌شدند.

تحلیل اشپیگل از خبر بارداری اسما اسد

به گزارش اشپیگل آنلاین، خبر حاملگی همسر بشار اسد را اینگونه تحلیل می کند که احتمال دارد خبر حاملگی همسر بشار اسد با هدف توجیه غیبت او در مجامع عمومی شایع شده باشد. انتشار این خبر همچنین می‌تواند به لحاظ روانی بر جامعه سوریه اثر بگذارد و مردم را به این فکر بیاندازد که اسد نسبت به آینده خود اطمینان دارد.

همسر بشار اسد که قبلا بانکدار بوده و دارای تابعیت دوگانه سوریه و بریتانیا است، از یک سال پیش در انظار عمومی ظاهر نشده است. او برای آخرین بار یک‌سال پیش در مراسم سخنرانی همسرش شرکت کرد.

در این فاصله تنها عکسهایی از اسما در رسانههای سوریه منتشر شده است. یکی از این تصاویر که بهار سال ۲۰۱۲ منتشر شد، او را هنگام بازی بدمینتون در سوریه نشان میداد. او در این عکس تیشرتی به تن داشت که روی آن نوشته شده بود "کشور من زیبا است".