اوباما با تفرقه‌افکنی مجددا رئیس‌جمهور آمریکا شد

به گزارش افکارنیوز، جب بوش، برادر جورج بوش و فرمانده سابق ایالت فلوریدا در مصاحبه با برنامه " رو در رو با ملت " شبکه خبری سی. بی. اس گفت: گمان می‌کنم که بخش اعظم مبارزات انتخاباتی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به بی توجهی به صداقت و عدالت و افزایش اخذ مالیات از آمریکایی‌ها با درآمد بالا گذشت.

وی افزود: گمان می‌کنم که او مبارزات انتخاباتی اش را برای مردم آمریکا ترتیب داد و این یک روند اثر بخش برای کمپین انتخاباتی وی به حساب می‌آید اقدامی که جمهوری خواهان به آن توجهی نداشتند.

جب بوش با توجه به پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی، اعلام کرد که جمهوری خواهان باید یک اقدم جایگزین قاطعانه و دندان شکن در مقابل این مبارزه انتخاباتی از خود بروز می‌دادند.

فرماندار سابق ایالت فلوریدا که در حال نگارش کتابی جدید در خصوص مهاجرت است، تاکنون پنج بار در برنامه " رو در رو با ملت " این شبکه خبری حاضر شده است.

موضع وی در خصوص این مساله که آیا باید به مهاجران غیر قانونی حق شهروندی اعطا کرد یا خیر در این کتاب به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است. وی همچنین در مصاحبه هفته گذشته خود اعلام کرده بود که ایجاد شروط برای حق شهروندی مهاجران غیر قانونی را منتفی نمی‌داند.

برادر جورج بوش افزود: من از راهی به منظور قانونی کردن یا اعطای حق شهروندی برای مردمی حمایت می کنم که راه طولانی را برای ورود به آمریکا طی کرده‌اند نه آن افردی که به صورت غیر قانونی وارد این کشور شدند.

جب بوش که احتمالا یکی از کاندیداهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا است افزود که هنوز در خصوص انتخبات سال ۲۰۱۶ فکر نمی کند.

وی گفت: ما به تازگی انتخابات برگزار کردیم و چهار سال مانده تا این دور تمام شود. گمان می کنم بهتر است به آن دسته از اقداماتی که اکنون و در حال حاضر می خواهم انجام بدهم تمرکز داشته باشم.