از ما می‌خواستند علیه ایران جوسازی کنیم

به گزارش افکارنیوز، خبرنگار اخراجی شبکه خبری سی‌ان‌ان با بیان اینکه در زمان همکاری با این شبکه دستورات و فرامینی از سوی روسای خود مبنی بر انتشار اخبار کذب دریافت می‌کرده است تاکید کرد: " دولت آمریکا با هدف جو سازی و القای ضرورت اعمال فشار به ایران و سوریه در افکار عمومی خواستار حذف اخباری است که مخالف منافع آن هستند. "


«امبر لیون» با تاکید بر اینکه جریان اصلی اخبار در خروجی رسانه‌های آمریکایی عامدانه علیه ایران به تبلیغات می پردازد تا بتواند افکار عمومی را در حمایت از حمله نظامی به این کشور سازماندهی کند می‌افزاید: " این سناریو که دقیقا پیش از حمله آمریکا به عراق اجرا شد، اکنون علیه ایران و سوریه به کار گرفته می شود تا این دو کشور را دشمنان دائمی آمریکا جلوه دهد. "


خبرنگار سابق شبکه خبری سی‌ان‌ان، با اذعان به اینکه این شبکه به دستکاری و جعل اخبار و انتشار اخبار بصورت گزینشی می‌پردازد، تصریح می‌کند: " سی‌ان‌ان با دریافت پول از دولت آمریکا و سایر کشورهای متحد آن اقدام به جعل اخبار و دستکاری در محتوای آنها می‌کند. "


امبر لیون، خبرنگار شبکه خبری سیانان که به علت پوشش اخبار بحرین و گزارش نقض حقوق بشر انقلابیون در این کشور و نقض حقوق معترضان به پلیس آمریکا به شهرت رسیده است، یکسال پس از درگیری با روسای این شبکه خبری به علت پوشش این دست اخبار اخراج شد. لیون تاکنون توانسته است سه بار جایزه امی برای تولیدات تلویزیونی در آمریکا را در سه سال پیاپی از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ را از آن خود کند.