به گزارش افکارنیوز، پیرو اقدام یک پایگاه اینترنتی درخصوص انتشار مطالبی درباره‌ زندگی گذشته‌ گزارشگر جدید پرس تی‌وی در استرالیا، پرس تی‌وی اعلام کرد این گزارشگر به علت تغییر شیوه زندگی، تحول فکری و مهم تر از آن به علت تهیه گزارشی ضد صهیونیستی هدف حمله این سایت قرار گرفته تا به نوعی از وی و شبکه پرس تی‌وی انتقام گرفته باشند، متاسفانه چند سایت فارسی‌زبان نیز بازیچه دست این سایت نزدیک به محافل صهیونیستی قرار گرفته و بی توجه به علل و واقعیت ماجرا، به بازتاب مطالب آن پرداخته اند.


خانم استوری، خبرنگار پرس تی وی نیز در واکنش به گزارش این سایت می‌گوید: به اعتقاد من از تصاویر خصوصی اینجانب به عنوان یک هدف آسان برای حمله به پرس تی‌وی استفاده شده است.


عکس‌های این گزارش حدود هفت سال پیش در حالی که در تعقیب یک حرفه در صنعت مد بودم، به صورت خصوصی گرفته شده و بدون اجازه من به سایت های مختلف فروخته شده بود.


وقتی متوجه پخش آنها شدم در حالی که از گرفتن عکس‌ها نیز بسیار پشیمان بودم، چند بار در طول سال‌ها درخواست کردم تا آنها را حذف و یا نام مرا از آن ها جدا کنند؛ اما کاملا بی‌نتیجه بود.


خانم استوری در این باره می‌گوید: مطالب این سایت درباره من بسیار توهین‌آمیز و به دور از واقعیت است؛ ضمن اینکه یک تحقیق ساده درباره سردبیر این نشریه نشان می‌دهد وی به علت داد و ستدهای غیر قانونی مالی، تحت پیگرد پلیس فدرال ویکتوریا، دانشگاه ملبورن و اداره مالیات استرالیا قرار دارد و من نیز از وی شکایت خواهم کرد.


وی همچنین با بیان اینکه جامعه آنلاین استرالیا به شدت به اخبار منفی درباره‌ اسرائیل حساس است، می‌افزاید: این سایت در واکنش به این گزارش ضد صهیونیستی من که از شبکه پرس تی‌وی پخش شد، فوری با ترکیب عکس‌های مربوط به هفت سال پیش، و ادعاهای کذب و دروغ برای بی اعتبار کردن گزارش اینجانب و تخریب من، اقدام کرد.


بر اساس این گزارش روابط عمومی صداوسیما، این پایگاه در صفحه معرفی خود می‌گوید که ما «وکس»(Vex) هستیم چرا که این کلمه به معنای آزردن و اذیت کردن است و این دقیقا کاری است که ما صورت می­‌دهیم. فاش کردن حقیقت، به حاشیه بردن کسانی که در آرامش هستند و تسکین درد آنهایی که آزرده شدند وظیفه ما است.


خانم ادوینا استوری اخیرا همکاری خود را با پرس تی‌وی در سیدنی استرالیا آغاز کرد و در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۲ گزارشی را برای پرس تی‌وی درباره گسترش فعالیت‌های دانشجویی برای تحریم اسرائیل تهیه کرد.


وی در این گزارش، تحریم اسرائیل را در محافل آکادمیک استرالیا از جمله شورای نمایندگی دانشجویان دانشگاه سیدنی در حمایت از جنبش تحریم استرالیا بازتاب داد.