آرایش جنگی نیروهای عربستانی در بحرین

عضو کمیته مرکزی جمعیت وعد بحرین با اشاره به آرایش جنگی نیروهای عربستانی و بحرینی و جنایات صورت گرفته علیه مردم، از سازمان های بین المللی درخواست کمک کرد.

به گزارش افکار نیوز، ابراهیم کمال الدین روز جمعه در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ارتش بحرین به همراه نیروهای امنیتی، نظامیان عربستانی و نیروهای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس موسوم به " سپر جزیره " در همه جای کشور مستقر شده اند و بحرین را در وضعیت جنگی در برابر ملت این کشور قرار داده اند.

عضو کمیته مرکزی جمعیت وعد بحرین خواستار مداخله سازمان های بین المللی برای حمایت از مردم بحرین در برابر کشتارهای رژیم این کشور شد.

کمال الدین افزود: نیروهای بحرین و عربستان در صدد هستند از طریق نظامی بحران کنونی را حل و فصل کنند در حالی که مردم بحرین به شیوه مسالمت آمیز و متمدنانه خواستار تغییرات سیاسی و مطالبه حقوق شهروندی هستند.

این سیاستمدار بحرینی همچنین گفت: از زمان ورود نیروهای " سپر جزیره " به بحرین وضعیت این کشور بحرانی تر شده است.

وی با اشاره به اعلام وضعیت فوق العاده در بحرین افزود: برقراری وضعیت فوق العاده آزادی های عمومی را محدود می کند و بر اساس آن دولت می تواند هر مخالفی را بازداشت، جمعیتها و روزنامه را تعطیل کند، بر دهانها مهر بزند و دیگر اقدامات سرکوبگرانه را انجام دهد.

وی همچنین گفت: نیروهای امنیتی پنجشنبه(۲۶ اسنفد) ابراهیم شریف دبیرکل این جمعیت را بازداشت کردند.

کمال الدین العالم اظهار داشت: حدود ۴۰ تن از دیوار منزل ابراهیم شریف بالا رفتند و دبیر کل جمعیت عمل ملی دموکراتیک را بازداشت کردند.

وی در همین حال به آتش زدن مقر این جمعیت در روز سه شنبه گذشته اشاره کرد.