۳ زن ربوده شده در آمریکا پس از ۱۰ سال پیدا شدند

به گزارش افکارنیوز، مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند ۳ زنی که حدود ۱۰ سال گذشته در این کشور در سنین جوانی خود به طور جداگانه ربوده و زندانی شده بودند روز گذشته(دوشنبه) در خانه‌ای در شهر " کلیولند " در ایالت " اوهایو " زنده پیدا شدند.

به گفته مقامات پلیس، " اماندا بری " در سال ۲۰۰۳ و در سن ۱۶ سالگی و " جینا دی‌جیزس " یک سال بعد در سن ۱۴ سالگی ناپدید شدند. " میشل نایت " ۳۲ ساله نیز در سال ۲۰۰۲ و در سن ۲۰ سالگی ربوده شده بود.

مردم این منطقه شب گذشته در نزدیکی خانه‌ای که این ۳ زن در آن محبوس بودند تجمع کردند. این در حالی است که هر سه آنها در حال حاضر در بیمارستان و در شرایط جسمی خوبی قرار دارند. گفته می‌شود که یکی از این سه زن دارای فرزند شده است.

پلیس ایالت اوهایو همچنین اعلام کرد که سه برادر را که بین ۵۰ تا ۶۰ سال سن دارند در ارتباط با این پرونده بازداشت کرده است. یکی از این سه برادر در خانه‌ای که این سه زن در آن پیدا شدند زندگی می‌کرده است.

پلیس آمریکا هنوز جزئیات دستگیری این سه مظنون را منتشر نکرده است.

روز دوشنبه اماندا بری در تماسی که با پلیس داشت تاکید کرد که ۱۰ سال است ربوده شده و اکنون آزاد است. وی از پلیس درخواست کمک کرد تا در محل حاضر شود.

" فرانک جکسون " شهردار کلیولند نیز پس از انتشار این خبر گفت: شکرگزار هستم که اماندا بری، جینا دی جیزس و میشل نایت زنده پیدا شده‌اند.

وی همچنین تاکید کرد که سوالات بی پاسخ زیادی در مورد این پرونده وجود دارد و تحقیقات ادامه خواهد داشت.

خانواده و اقوام این سه زن بر این باور بودند که آنها کشته شدهاند درحالی که مادر یکی از آنها نیز معتقد بود دخترش را برای بردگی فروختهاند.