بسته بیمه آرامش خانواده ارائه می‌شود

به گزارش افکارنیوز، کامبیز حاجی میرآقا در نشستی خبری با اشاره به اینکه در سال ۸۶ صندوق ذخیره فرهنگیان، سهام عمده بیمه معلم را خریداری کرد، گفت: ۵۰ درصد از سهام بیمه معلم متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان، ۲۰ درصد کشتیرانی و بقیه بین یکسری از بانکها مثل توسعه صادرات و صندوق تابعه بانک توسعه صادرات توزیع شده است.

قائم مقام و معاون فنی و اعتباری بیمه معلم با بیان اینکه جامعه هدف این شرکت برای ارائه خدمات بیمه ای مشخص است و سرویس دهی به جامعه فرهنگیان همچنان ادامه دارد، افزود: در تمام بخشهای بیمه ای فعالیت داریم، نسبت خسارت کلی در سال گذشته حدود ۶۰ درصد بوده است.

وی از اجرای طرح های انحصاری در این شرکت خبرداد و تصریح کرد: از سال آموزشی جدید در مدارس و ادارات آموزش و پرورش در حوزه بیمه عمر و سرمایه گذاری خدمت انحصاری جدیدی به صورت گسترده ارائه خواهیم کرد.

حاجی میرآقا با طرح این مطلب که فعالیت در حوزه بیمه های اعتباری بر اساس دستور بیمه مرکزی سخت شده است، گفت: بر اساس آخرین دستورالعمل بیمه مرکزی بیمه های اعتباری نباید حالت تضمین پیدا کند و با توجه به این سیاست گذاری فعالیت در بیمه های اعتباری تغییر کرد زیرا بیمه تامین است نه تضمین.

وی از ارائه یک بسته بیمه ای با نام آرامش خانواده که دارای ۳ طرح و پوشش های آن است که هر یک نیز امتیازاتی دارد خبرداد و اظهارداشت: این بسته بیمه ای نیازهای بیمه ای خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.