به گزارش افکار نیوز به نقل از ابنا ساعت سه پس از نیمه شب چهارشنبه «مهند ابوزیتون» سردبیر روزنامه ضدشیعی الوطن بحرین در مقابل دفتر روزنامه در منامه مورد ضرب و شتم با اشیاء سنگین قرار گرفت و پس از بیهوش شدن به بیمارستان منتقل شد.


ابوزیتون درباره این حادثه گفت: «پس از آنکه در فجر روز چهارشنبه از دفتر الوطن خارج شدم، خودرویی مقابل من پارک کرد و جوانی از من خواست تا سوار آن شوم؛ اما پس از نپذیرفتن من، آنها اقدام به ضرب و شتم من با اشیاء فلزی کردند که در نهایت دست‏ها و پاهایم ب شدت زخمی و مصدوم شدند».


ابوزیتون علیرغم اینکه می‏گوید " نمی‏دانم ضاربان به کدام دسته و گروه وابسته‏اند " اما ادامه می‏دهد " اما این حمله بی‏ارتباط با مسائل اخیر شیعیان نیست " و تلاش می‏کند خود را مظلوم جلوه دهد!


روزنامه الوطن یکی از پنج روزنامه پرتیراژ بحرین است که به دولت و لابی وهابی این کشور نزدیک است. به ادعای برخی ناظران، ابوزیتون سردبیر این روزنامه از فلسطینی‏های ناصبی مقیم بحرین است که توانسته شهروندی کشور شیعی بحرین را به دست آورد. روزنامه وی اخیرا و در پی بازداشت چند معترض شیعی این کشور، به شدت جامعه شیعیان بحرین را مورد تاخت‏وتاز خود قرار داده بود. به حدی که حتی صدای برخی از اهل سنت میانه‏رو این کشور را نیز درآورده بود.


مهند ابوزیتون که سعی دارد تا با جوسازی و مظلوم‏نمایی انگشت اتهام این غائله ساختگی را به سوی شیعیان نشانه رود، امروز پس از ترخیص از بیمارستان، شکایت خود را تسلیم پلیس و دادستانی کشور کرد.


به نظر می‏رسد این اتفاق را مسؤولان بحرینی برای خلاصی از فشارهای دیده‏بان حقوق بشر و دیگر سازمان‏های حقوق بشری است که خواستار کاهش فشارهای دولت بر شیعیان و علمای شیعی بحرین است.


بیش از هفتاد درصد جمعیت بحرین را شیعیان تشکیل می‏دهند که تحت حکومت اقلیت وهابی و مورد تأیید دولت سعودی زندگی می‏کنند.