به گزارش افکارنیوز، یگان‌هایی از ارتش سوریه امروز با هدف قرار دادن مقرهای وابسته به سازمان تروریستی القاعده در نزدیکی مناطق «الکمب»، «زیزون»، «حرض القضائیة»، و «مزرعه الجیدات» شمار زیادی از افراد مسلح را به هلاکت رسانده و مقرهای تجمع آنها را منهدم ساختند.

در ادلب نیز یکی از یگان‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن مقرهای افراد مسلح در «سراقب»، «معراتا» و «المغارة»، شماری از آنها را کشته و تعداد دیگری را زخمی کردند.

از طرفی، نیروهای ارتش سوریه چند عملیات جدید را علیه افراد مسلح در ادلب به اجرا در آوردند و از یورش ده‌ها تن از تروریست‌های مسلح به این شهر جلوگیری کرد.

به گفته خبرنگار ما ده‌ها تن از تروریست‌های مسلح در جریان حمله به مناطق شمالی شهر ادلب کشته و یا زخمی شدند. یک خودروی وابسته به گروهک موسوم به «لشکر الحق» منهدم شد و همه سرنشینان آن نیز کشته شدند.

از طرفی دیگر، در جریان حمله یکی از یگانهای ارتش سوریه به مقر تجمع افراد مسلح در روستای بسامس در حومه اریحا، ۲۰ تروریست کشته شده و شمار دیگری زخمی شدند. اجساد دو نفر به نامهای راکان حسین کرحوت و سلیمان محمد ابوسلیمان از فرماندهان گروههای مسلح شناسایی شدند.