گستاخی یک گروهک تکفیری علیه ایران

به گزارش افکارنیوز، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الاسلام» که مدیریت کلان گروه‌های تکفیری سنی و عرب را در عراق بر عهده دارد، از اقلیت سنی در ایران خواسته است که علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شده و به زعم این گروهک تروریستی، دست به جهاد بزنند.

بنابراین گزارش، این گروهک تروریستی در وبسایت و صفحه رسمی خود در فیسبوک، خواستار آن شده که سنی‌های ایران تحت پرچم واحد علیه دولت خود شورش کنند و البته نام این شورش را جهاد گذاشته است.

در شرایطی که اکثریت جامعه عراق را از دیرباز شیعیان تشکیل داده‌اند، توجیه انصارالاسلام برای دعوت از سنیان به جهاد، گسترش روزافزون نفوذ تشیع در عراق عنوان شده است!

انصار الاسلام مدعی شده است که شیعیان نمی‌توانند امت اسلامی را نمایندگی کنند و تصریح کرده است که شیعیان امروز در پست‌های کلیدی در سراسر جهان قرار گرفته‌اند و میزان کنترل آنها در حال افزایش است. هدف شیعیان در این بیانیه، از بین بردن هویت ملی‌گرایانه سنی‌ها بیان شده است.

گروهک تروریستی مزبور در کشتار مردم بی‌گناه عراق و بمب‌گذاری‌های همه‌روزه در این کشور دست دارد.

جمهوری اسلامی ایران همواره بر اتحاد شیعه و سنی بر اساس کتاب، پیامبر (ص) و قبله واحد تاکید کرده و از تلاشهای تفرقهافکنانه در بین شیعیان و اهل سنت انتقاد کرده است.