وعده مردم بحرین برای حضور اعتراضی در میدان‌های مثلثپایداری

به گزارش افکارنیوز،مراه البحرین اظهار کرد: گروه ائتلاف هواداران ۱۴ فوریه از کلیه مردم بحرین خواست تا پس از شرکت موفقیت آمیز در اعتصابات ۱۴ آگوست، فردا مصادف با ۱۷آگوست نیز در میدان مثلثپایداری که شامل سه میدان الدیه، جدحفص و سنابس می باشد دست به اعتصاب بزنند.

این در حالی است که معارضان بحرینی در صدد هستند تا امروز نیز تظاهرات گسترده ای را در منامه پایتخت ترتیب دهند.

راهپیمایی‌های روز ۱۴آگوست در سراسر بحرین و در سه مرحله با موفقیت به پایان رسید. در همین راستا دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به تحرکات گروه تمرد در روز گذشته، موفقیت این گروه را بیش از حد انتظار توصیف کرد.

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین افزود: گروه تمرد بحرین موفق به حفظ تحرک مسالمت آمیز به شکل عالی شد و دعوت آنها برای نافرمانی مدنی با استقبال گسترده ای از سوی کسبه در مناطق مختلف روبرو شد.

وی بیان کرد: تحرک گروه تمرد نشان داد که انقلاب منحصر به هیچ گروه یا جمعیتی نیست و امانتی بر دوش همه افراد مخلص و خادمان ملت است.

علی سلمان افزود: امروز هر چه بیشتر به این اطمینان می رسیم که انقلاب مسالمت آمیز ریشه دوانیده است و با تحقق خواسته های خود ادامه خواهد یافت.

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اظهار داشت: تحرک گروه تمرد میزان موفقیت اقدام مسالمت آمیز در توجه افکار عمومی و همراهی آنها را نشان داد.

علی سلمان بیان کرد: تحرک گروه تمرد الگویی برای همه گروه ها در زمینه به کاری گیری افکار خلاق محسوب می شود.گروه تمرد تا قبل از دیروز ناشناخته بودند اما هم اکنون به وزنه ای در معادلات مبدل شده اند.