به گزارش افکار به نقل از شبکه ایران، پایگاه اطلاع‌رسانی روزنامه " خلق چین " گزارش داد: نیکلا سارکوزی رییس‌جمهوری فرانسه اواسط تیرماه گذشته، به علت احساس فشار شدید روحی و خستگی، به بیمارستان " وال دو گراس " شهر پاریس مراجعه کرده و تحت معاینات پزشکی کامل قرار گرفته بود.
این پایگاه خبری در ادامه افزود: در همان زمان، بررسی کارشناسان نشان داد که این بیماری رییس‌جمهور فرانسه به دلیل فشار افکار عمومی این کشور و انتقادات متعدد علیه وی، ‌ به خاطر اقدامات کارلا برونی همسر بی‌توجه نیکلا سارکوزی بوده است و در واقع این مسئله، ریس‌جمهور فرانسه را دچار فشار عصبی کرده است.
روزنامه خلق چین در بخش دیگری، به داشتن روابط پنهانی کارلا برونی بانوی اول فرانسه با " بنجامین بیولای " خواننده جوان فرانسوی اشاره کرد و نوشت: برونی عاشق این خواننده شده بود و رسانه‌ای شدن این مسئله و انتقادات متعاقب آن، سارکوزی را دچار فشار روحی کرده بود.
ماه گذشته نیز یکی از نشریات فرانسوی با اشاره به اینکه برونی در واقع با اقدامات خود، سارکوزی را در آستانه مرگ قرار داده است، ‌ تصویری فوتوشاپی را رییس‌جمهور فرانسه منتشر کرد که نشان می‌داد وی در کنار پاهای کارلا برونی با ضربه چاقویی که این زن بر پیشانی‌اش زده، کشته است.
نشریه " لومونت " برای این مقاله خود، عنوان " نیکلا سارکوزی مرد " را انتخاب کرده بود.