هر کس گمان کند اوباما روزی به ایران حمله می‌کند متوهم است!
گروه بین الملل:

روزنامه دولتی سوریه روز یکشنبه در سر مقاله خود، تصمیم باراک اوباما برای گرفتن مجوز حمل به سوریه از کنگره آمریکا را " عقب نشینی " وی دانسته است. به گزارش رویترز، روزنامه الثوره، نوشته است " باراک اوباما، به طور مستقیم یا غیر مستقیم، عقب نشینی تاریخی آمریکا را رقم زده است. "

به گزارشافکارنیوز، آنطور که آسوشیتدپرس ترجمه کرده است، این روزنامه همچنین اذعان کرده " بی میلی باراک اوباما برای حمله نظامی از حس شکست و عقب نشینی متحدانش " منشا می‌گیرد.

به گزارش آروتز شوا، قدری جمیل، معاون نخست‌وزیر سوریه، به یک شبکه تلویزیونی لبنانی گفته است: " اوباما قبل از آغاز جنگ شکست خورده بود. " مقامات رسمی سوریه نیز می افزایند که " دولت اوباما خود را مسخره تمام جهان ساخته است. "

در همین حال، به گزارش رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونیست ها در واکنش به اقدام اوباما تاکید کرده است که " به دنبال سوالات زیادی در زمینه تاخیر اوباما برای تمایل واشنگتن برای مقابله با تهدید ایران مطرح است، باید گفت اسرائیل این توانایی را دارد که خود به تنهایی با دشمنان مقابله کند. "

وی افزود که مردم اسرائیل می‌دانند دولت آنها آماده هر گونه سناریویی است. نتانیاهو همچنین گفت: «دشمنان ما می‌دانند دلایل بسیاری وجود دارد برای اینکه نخواهند نیرو و قدرت ما را آزمایش کنند.»

به گزارش بلومبرگ، «یوری آریل»، وزیر مسکن رژیم صهیونیستی در صفحه فیس بوک خود مدعی شده است که با این اقدام اوباما، در تهران خوشحالیست و ایران قطعا یک قدم در ساخت سلاح هسته ای به جلو رفته است. وی نوشته است: " هرکس گمان کند که این رییس جمهور بر اساس شواهدی مبنی بر رد کردن خطوط قرمز هسته ای توسط ایران، می خواهد به این کشور حمله کند، متوهم است. "