به گزارش افکارنیوز، منابع وابسته به تروریست ها به خبرگزاری آسیا گفتند این کشته ها که ۶ نفرهستند در درگیریهای آزادسازی ساحل لاذقیه به هلاکت رسیده اند. درگیری مزبور که تعدادی از گردانهای تکفیری بیش از یک ماه پیش آن را آغاز کردند، در نهایت با عقب نشینی تروریست ها از تمام روستاهایی که در ابتدا به چنگ آورده بودند، به پایان رسید.

این ویدئو شامل تصاویری از تروریست هایی است که برخی از آنان اصالتا آلمانی و برخی دیگر دارای تابعیت آلمانی و اصالتا عرب هستند و به این ترتیب در تصویر پخش شده، قابل مشاهده اند: " أبو مسعود الألمانی " و " حمزة الألمانی " و " أبو زیاد الألمانی " و " أبو ضاهر الألمانی " و " منصور الألمانی " و " القیروانی " در زمره این افراد هستند.

گفتنی است سازمان اطلاعات آلمان به تازگی از افزایش تعداد تروریست هایی که برای پیوستن به گروههای مسلح افراطی به سوریه سفر کرده اند، خبر داده است.

گزارش سازمان اطلاعات آلمان تاکید می کند تا کنون دست کم ۴۰ افراطی ابتدا به مصر و بعد به خاک سوریه سفر کرده اند.
دستگاه های امنیتی آلمان سال گذشته به مخفیگاه کسانی که مشکوک به عضویت در گروه های افراطی و بخصوص گروهک " آیین ابراهیم " به سرکردگی محمد محمود بودند، حمله کرد.

محمد محمود یک سلفی تبعه اتریش است که با تعدادی از یاران خود به مصر گریخت و مقصد نهایی او مشخص نشد. هرچند برخی از ناظران معتقدند وی اکنون در سوریه به سر می برد، زیرا به تازگی برخی از فعالیت های مرتبط با این گروه در سوریه دیده شده است.
گفتنی است " دنیس کاسبرت " خواننده آلمانی که از خوانندگی توبه کرد و با نام ابوطلحه آلمانی به گروهک آیین ابراهیم پیوست، از فرماندهان برجسته این گروهک به شمار می آید.

لینک فیلم